Gå til innhold

"Billigtester" - kan jeg stole på dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en pakke med 5 billigtester fra "baby or not.dk" som visstnok skal være supersensitive. Nå er det slik at jeg "savner" tanta for 5.dagen på rad. Men billigtestene viser at jeg ikke er gravid. Det kjennes jo i og for seg ikke ut som jeg er gravid heller, men i kveld ble jeg brått kvalm, men det gav seg raskt. Slik var det ved forrige svangerskap også. Men jeg har ingen hyppig vannlating, eller ømme pupper.... Kan jeg virkelig stole på at jeg IKKE er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tester kan slå ut seint hos noen, og symptomer som f.eks. hyppig vannlating kommer oftest litt seinere. Så på dette tidspunktet virker det som om ingen verken kan bekrefte eller avkrefte om du er gravid ;) Spennende! Tror jeg hadde tatt mine forholdsregler, ta folat, ikke drikk alkohol osv. og test igjen om et par-tre dager :) Hold ut! He, he

Skrevet

Takk for svar. Har vel tenkt det samme som du sier, vente et par dager og ta ny test. Vanskelig å være avholds nå som ferien er her. Må innrømme jeg ikke er hysterisk avholds i prøveperioden, men er forsiktig med alkohol generellt sett. Husker at hyppig vannlating var det aller første symptomet sist, og ømme pupper likeså.... hm, bare å vente. Klarer jo ikke å tenke på annet snart! 5 dager er MYE til å være meg. Jeg pleier å kunne stille klokka etter syklusen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...