Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karense?

Oldemoren til mannen min het Jenny Karense Martinsen. Har aldri hørt Karense før. Vet ikke om jeg liker det eller om det er litt sært.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde en utrolig vakker betydning - betyr "elsket". Jeg likte det ikke veldig godt sånn ellers, men synes Kristense er litt kult. Karen alene er jo også helt OK. Jenny er fint!

Skrevet

enig med Inga-mor, sannelig ikke sikker på det navnet, men utrolig artig var i det iallefall og kjekt med navn som ikke er så i vinden som visse andre :)

Skrevet

Eg har høyrt Karense mange gongar, og syns det er litt kult, samstundes som eg aldri ville kalla dotter mi der. Men om det var mormora mi som heitte det kunne eg godt vurdert det som mellomnamn.. ;-)

Skrevet

Artig og friskt navn, som ikke er brukt opp. Bruk det som navn nr 2?

Skrevet

Synes Karense var et veldig fint navn jeg som jeg godt kunne brukt selv, spesielt hvis det var i min slekt.. tygg på det litt så du blir kjent med så kanskje du faller helt for det.. Synes det er veldig fint jeg med navn som ikke er brukt så mye..

Skrevet

Karense er et velkjent navn for min del, som jeg også har foreslått her noen ganger. Synes det er koselig og spesielt på en fin måte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...