Gå til innhold

Er i uke 34 og lekker et eller annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker truseinnlegg pga utflod, men nå i dag har trusa liksom vært helt våt og. Ikke rosa som jeg har lest fostervannet skal være, bare blankt. Magen sank på mandag.

Noen som vet...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fostervann trenger ikke være rosa. Jeg ville ringt føden om jeg var deg. Få de til å sjekke hva det er.

Skrevet

Takk for svar :)

Men hvis det er fostervann, bør det ikke da kjennes i kroppen og?? Kynnere og sånn??

Har akkurat sendt gubben på fæst, og vesla sover ......... hmmmm, byttet truse nå og tenkte jeg skulle sjekke om et par timer om det kom noe mer

Skrevet

Fikk ett godt tips av jordmoren min på tirsdag, hvis jeg var usikker på om jeg lakk fostervann skulle jeg ta ett godt bind på meg og dersom det ble godt våt og trakk inn/igjennom i bindet ville det nok være fostervann men om det låg seg overfladisk og ikke ble vått var det bare masse utflod. Jeg går med bind vær dag pga MYE utflod og så langt har det ikke vært skikkelig vått......

Skrevet

Man kan lekke fostervann uten at man får andre symptomer også. Og det trenger ikke være så mye om gangen heller. Men ta på bind eller truseinnlegg slik at du kan lukte på det. Det skal lukte søtlig sier de. Og ring føden. Om de vil ha deg inn vil de sikkert at du har noe bind eller lignende de kan sjekke også.

Det er noe med at det er bedre å ringe føden en gang for mye enn en gang for lite når man er gravid:)

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med dette, men jeg er helt enig i det du sier.. bedre å være føre var i en slik situasjon. Det er lurt å ta en tlf for å være sikker =)

Skrevet

Da er vi 2;) jeg lekker hele tiden. men det er utflod, helt blankt, kan skifte opptil 5 truser dagen og 2 bukser, for jeg lekker gjennom, men svetter noe sinnsykt også, så jeg blir helt klam. hadde det samme sist, da var jeg på føden for det rant vann av meg, men det var ikke fostervann, kun utflod, er ganske normalt sa føden og mange tror det er vannet som går;)

Skrevet

Jeg er i uke 36 og har vel lekket et eller annet i lang tid. Det lukter veldig søtt spør du meg, men har ikke sjekket det opp med jordmor. Jeg går hos lege og har ikke hatt kontakt med jordmor, og det er ikke vits i å spørre legen om det der. Så jeg skal vente til jeg skal til gynekolog den 20. juli, skal på vekstestimering... er redd for veldig stor unge....

Men håper for all det at han finner det for godt å komme før den tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...