Gå til innhold

Hvor tidlig får dere El-smerter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på dag 3 eller 4 etter mensen nå.. Og jeg har i kveld litt sånn krampe/vondt el smerter følse i magen... Jeg vet jo at noen får el smerter før og andre under, mens noen etter at el har vært. Men er ikke dette litt tidlig da???

Bare lurer folkens

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Forrige gang jeg ble gravid - begynte jeg med EL-smerter på syklusdag 10, 11 og 12. Fikk EL på dag 13 (hadde da 26 dagers syklus - første syklus etter at jeg mistet i MA, ellers har jeg stabile sykluser på 28 dager). Hadde svært vondt på syklusdag 13 (selve EL dagen)- greide nesten ikke å gå oppreist, syklusdag 14 var alle smerter over... Ser det på kalenderen jeg har foran meg - smertene begynte ca 4-5 dager etter mensen var ferdig - jeg hadde da mensen i ca 5-6 dager.

Lykke, lykke til da =)

Klem fra

Skrevet

Jeg pleier å få EL-smerter dagen før positiv EL-test. EL-testen er positiv i to dager, så får jeg kraftige kramper som varer i 1-2 minutter, og så blir EL-testen negativ igjen.

Lurer egentlig på hvorfor jeg bruker disse EL-testene, trenger dem jo egentlig ikke. Tror ikke jeg kommer til å bestille flere når jeg er tom.

Skrevet

ok... Jeg er vel på cd 8-9 nå jeg da.. Men hadde bare 5dager mensen denne gangen.. utroooolig... Så er vel tidlig ute.. Men jeg har bare svake murringer i dag.. Litt opp og ned.. Så da.. hååååper at jeg får el denne gangen... *krysser fingrene*

takk for svar

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...