monca*84*j12 Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er på dag 3 eller 4 etter mensen nå.. Og jeg har i kveld litt sånn krampe/vondt el smerter følse i magen... Jeg vet jo at noen får el smerter før og andre under, mens noen etter at el har vært. Men er ikke dette litt tidlig da??? Bare lurer folkens
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Hei =) Forrige gang jeg ble gravid - begynte jeg med EL-smerter på syklusdag 10, 11 og 12. Fikk EL på dag 13 (hadde da 26 dagers syklus - første syklus etter at jeg mistet i MA, ellers har jeg stabile sykluser på 28 dager). Hadde svært vondt på syklusdag 13 (selve EL dagen)- greide nesten ikke å gå oppreist, syklusdag 14 var alle smerter over... Ser det på kalenderen jeg har foran meg - smertene begynte ca 4-5 dager etter mensen var ferdig - jeg hadde da mensen i ca 5-6 dager. Lykke, lykke til da =) Klem fra
Musemor med tre søte små Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Jeg pleier å få EL-smerter dagen før positiv EL-test. EL-testen er positiv i to dager, så får jeg kraftige kramper som varer i 1-2 minutter, og så blir EL-testen negativ igjen. Lurer egentlig på hvorfor jeg bruker disse EL-testene, trenger dem jo egentlig ikke. Tror ikke jeg kommer til å bestille flere når jeg er tom.
monca*84*j12 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2009 ok... Jeg er vel på cd 8-9 nå jeg da.. Men hadde bare 5dager mensen denne gangen.. utroooolig... Så er vel tidlig ute.. Men jeg har bare svake murringer i dag.. Litt opp og ned.. Så da.. hååååper at jeg får el denne gangen... *krysser fingrene* takk for svar klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå