Vannmann35 Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Koselig navn, som vi vurderte. Synes det er en liten tanke kort dog...
Rampongi Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Kjempetøft navn som står godt alene. Blri jo Jæns her jeg bor, men tøft alikevel!
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Koselig og tøft navn. Bare synd statsministeren vår heter dette, hehe..
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Veldig fint navn! Kunne brukt det selv, men jeg tror jeg venter jente:)
Fallerifallera Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2009 Så koselig med så mange hyggelige tilbakemeldinger! Heh, jeg har ikke engang tenkt på at statsministeren heter det!! Ammetåke på forskudd? Jeg er litt enig i at det er litt kort på en måte, tror det er derfor jeg bruker litt tid på å tygge på det. Vi blir uansett ikke å bestemme oss helt før gutten er der - førstemann fikk et helt annet navn enn vi i utgangspunktet hadde tenkt. Men er vanskelig, vi er nokså uenige når det kommer til navn, og Jens er det eneste vi er sånn bittelitt enige om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå