Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på en kontroll på sykehuset torsdag kveld. Følte meg ikke bra og hadde kjent lite liv den dagen, er i uke 38. Alt var bra med barnet.

JM sjekket åpningen før vi skulle dra, den var nesten 3 cm, men ble sendt hjem, skal ha ks til uka, så var ingen fare eller hast sa hun. Jeg hadde ikke rier.

Siden det har jeg hatt så veldig vondt oppi der... Litt vanskelig å lokalisere smerten egentlig. Kjenner det godt når jeg beveger meg, noen ganger kan jeg neste ikke sette meg ned. Det er helt jæ... når jeg skal reise meg opp dersom jeg har liggi i senga eller på sofan. Vondt når jeg er på do, klarer neste ikke presse dersom jeg må bomelom. Er dette vanlig? Er første gang for meg, så jeg vet ikke noe om dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart synes jeg hvis du skal ha ks...du ble visst strippet...rart jm ikke sa noe til deg..sjekke åpning er ikke behagelig..og etterpå er d vondt..d kalles modning...mot slutten av graviditetetn skal man ikke forvente at man har d spesielt behagelig..du skal jo føde snart så d er normalt å ha slike vondter,dessværre.

Skrevet

Hun sjekket åpningen fordi jeg har hatt noen smårier tidligere, så hun var redd jeg hadde begynt å åpne meg for mye. Hadde det vært større åpning hadde de tatt ks der og da. Er på tredje dagen nå med fortsatt like vondt. Har ikke hatt ene enseste smerte før etter at hun var oppi der og sjekket, et knirkefritt sv.skap :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...