snart 2 barns mamma :):) Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Hei lurer på om jeg kan sole meg i solarium selv om jeg er gravid..? skal være forlover til min veninne om ca. ei mnd. og vil ha litt farge... tar laaang tid før jeg får farge... så det hjalp bare litt med sola som var her tidligere i sommer.... noen som vet?
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 heia!! Jeg har 2 døtre fra før og har ligget i solarium med dem begge. ikke gjennom hele svangerskapet for at jeg absolutt må være brun hele året. Men 3-4 ganger før jul. og 3-4 ganger før et bryllup:) bare pass på å ikke ligge for lenge av gangen slik at det blir for varmt i magen ( kkurat som i vanlig sol ute) kos deg litt i sola og føl deg bedre den store dagen til venninnen din.
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 å kommer faktisk til å nyte et par soltimer des 2009 også
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Var hos jordmor i dag, og hun sa at det ikke var farlig å ta noen korte soltimer så tidlig i svangerskapet. Litt senere kunne man dekke til magen litt, så det ikke ble så kraftig lys på babyen. Men som sagt så skal jeg nyte noen soltimer med god samvittighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå