Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at klær ikke passer, og at jeg ikke får trent hest og det hele tatt!

Vil begynner med hesten igjen og trene, få sove en hel natt, og komme inn i klærne mine igjen.. MEN det er enda 8uker igjen til termin, er 32+1 nå. såå klar for og få ut lille prinsen min!

Men håper da virkelig for hans del at han blir inni der en stund til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi..kjenner meg litt igjen. Prinsen FÅR ikke komme ut før hvertfall august(termin 6.sept)..men jeg ser virkelig frem til den dagen jeg kan gå tur, sove uten å våkne av vondt i hoftene flere ganger om natta(våkne av babyskrik er mye koseligere:)), trene, gjøre husarbeide(!!), kose med lilleprinsen, gå i normale klær igjen, spise salami og spekemat igjen, ja i det hele tatt ORKE og KLARE å gjøre noe fysisk! :)

Men som sagt..han får ikke komme ut riktig enda, men gud så deilig det skal være den dagen han kommer ut og vi får hilse på han! :)

Skrevet

det er godt og høre at det ikke bare er jeg som tenker sånn, føler at det er litt fælt og tenke sånn, men godt og høre at det er fler:)

Jeg har termin selv 10.september:)

Skrevet

Nå tror jeg ikke akkurat det blir enklere å få sove hele netter når barnet kommer, da... :-D Man blir liksom ikke fri til å gjøre hva man vil, når man vil heller. Sorry!

Skrevet

Nei kan oppfattes feil den setningen der, men.. vil heller våkne av at prinsen skal ha mat eller ny bleie eller noe sånt:):), enn at jeg må fly på do eller at jeg har vondt i hofter ell, vondt generelt..

vis du skjønner :-)

Skrevet

helt enig! blir noe helt anna å våkne av den lille søte babyen enn av smerter og dotrang... dessuten kan man legge seg ned i hvilken som helst stilling etter å ha ammet/skiftet bleie...ikke slik som nå når hoftene verker så fælt at INGEN liggestilling er god.

Glad jeg er sykmeldt..hadde ikke takla å stått opp tidlig for å gå på jobb etter slike netter som jeg har nå.. nå har jeg hvertfall mulighet til å sove/slappe av på sofaen på dagtid dersom natta har vært helt forferdelig.

Skrevet

ja sykemelding er en fin ting nå:) har vært det siden mars pga bekkenet, men nå er det hvertfall fint og kunne ligge når man først har sovnet:)

Skrevet

Syntes synd på dere som har det så forferdelig allerede (IRONI)!!!! Bare vent til dere er oppe en gang i timen pga at du tror du må på do. Eller har så vondt i ryggen at du ikke klarer å ligge mer enn i en halv time.. Søvn er liksom relativt...

Da kan dere snakke om å være lei og ha lyst til å føde....

Lykke til!

Hilsen fødeklar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...