Gå til innhold

Det ender vel med hjemmefødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, for i natt hadde jeg falsk alarm til de grader!!! Hadde regelmessige og vonde rier i flere timer. Så tok jeg en dusj, og borte var de! Begynner å bli bekymret for at det faktisk blir fødsel her hjemme, for det er jo umulig å tolke når det virkelig er alvor! For slimproppen har gått, og jeg hadde tegningsblødning for en uke siden. Jeg er i tillegg moden og hadde 3-4 cm åpning for over en uke siden. Huff!!!!!!!!

I dag er jeg sur....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg.. Har vært sur idag selv ;) Men har da enda noen uker igjen jeg da meen,været gjør sitt det å men.. Får tru det virkelig setter igang så du kommer deg på sykhus,kan skjønne at du er sur altså!!

Skrevet

Føler med deg. Er også sur og snurt i dag. Var oppe med uregelmessige rier som startet med noenlunde krafie tak både i rygg og mage. Var sikker på at nr 3 var på vei!! Men "riene" ble svakere og svakere og ved 5 tiden i natt var det bare å krype til køys igjen og prøve å sove litt. Er helt utslitt i dag! Er også redd som deg for at når det endelig er i gang så kommer det til å gå superfort. Har ikke fått sjekket modning, jordmor er på ferie og legevikaren er håpløs... Med nr 2 var fødselen på 3 timer. Hadde du raske fødsler? Jeg opplevde heller ikke med nr en eller to å ha slike lurerier, skikkelig irriterende!

Skrevet

Huff, damer. Nei det er ikke greit nå mot slutten. Siste fødsel tok 3 timer...så jeg er skeptisk ;) Lurerier er ikke gøy å ha, men det sies jo det er vanlig med oss som skal ha nr. 3....

Får håpe vi får skikkelige rier heretter!!!

Skrevet

Ja. Dagene ble plutselig så mye lengre nå som jeg venter og venter.. Hadde egentlig tenkt å ta mange hygelige turer med ungene nå mot slutten, men har funnet ut at jeg ikke kan være langt fra doen. Må tisse hele tida, så fornøyelsesparkturer er deverre uaktuelt.

3 timer er ikke lenge nei. Jordmoren min sier at nr 3 kan være ennå kjappere enn nr 2...Naboen min fødte nr 3 i sjukebilen bare for et par mnd siden, hun hadde nesten ingen rier. Fikk trykketrang etter 10 min i sjukebilen og der ble barnet født.. Får håpe vi rekker inn på sjukehuset jeg da. Husker med nr 2 at reisen innover (50 min) var forferdelig med rier som kom som hagl. Når jeg kom inn hadde jeg 9 cm og var klar til å trykke etter et kvarter..

Vel.. uansett har vi nok snart gullungen våres i hendene ganske så snart!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...