Lykke X 4 Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Ja, for i natt hadde jeg falsk alarm til de grader!!! Hadde regelmessige og vonde rier i flere timer. Så tok jeg en dusj, og borte var de! Begynner å bli bekymret for at det faktisk blir fødsel her hjemme, for det er jo umulig å tolke når det virkelig er alvor! For slimproppen har gått, og jeg hadde tegningsblødning for en uke siden. Jeg er i tillegg moden og hadde 3-4 cm åpning for over en uke siden. Huff!!!!!!!! I dag er jeg sur....
25 år gammel mamma Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Føler med deg.. Har vært sur idag selv Men har da enda noen uker igjen jeg da meen,været gjør sitt det å men.. Får tru det virkelig setter igang så du kommer deg på sykhus,kan skjønne at du er sur altså!!
Kazaya er fødeklar Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Føler med deg. Er også sur og snurt i dag. Var oppe med uregelmessige rier som startet med noenlunde krafie tak både i rygg og mage. Var sikker på at nr 3 var på vei!! Men "riene" ble svakere og svakere og ved 5 tiden i natt var det bare å krype til køys igjen og prøve å sove litt. Er helt utslitt i dag! Er også redd som deg for at når det endelig er i gang så kommer det til å gå superfort. Har ikke fått sjekket modning, jordmor er på ferie og legevikaren er håpløs... Med nr 2 var fødselen på 3 timer. Hadde du raske fødsler? Jeg opplevde heller ikke med nr en eller to å ha slike lurerier, skikkelig irriterende!
Lykke X 4 Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2009 Huff, damer. Nei det er ikke greit nå mot slutten. Siste fødsel tok 3 timer...så jeg er skeptisk Lurerier er ikke gøy å ha, men det sies jo det er vanlig med oss som skal ha nr. 3.... Får håpe vi får skikkelige rier heretter!!!
Kazaya er fødeklar Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Ja. Dagene ble plutselig så mye lengre nå som jeg venter og venter.. Hadde egentlig tenkt å ta mange hygelige turer med ungene nå mot slutten, men har funnet ut at jeg ikke kan være langt fra doen. Må tisse hele tida, så fornøyelsesparkturer er deverre uaktuelt. 3 timer er ikke lenge nei. Jordmoren min sier at nr 3 kan være ennå kjappere enn nr 2...Naboen min fødte nr 3 i sjukebilen bare for et par mnd siden, hun hadde nesten ingen rier. Fikk trykketrang etter 10 min i sjukebilen og der ble barnet født.. Får håpe vi rekker inn på sjukehuset jeg da. Husker med nr 2 at reisen innover (50 min) var forferdelig med rier som kom som hagl. Når jeg kom inn hadde jeg 9 cm og var klar til å trykke etter et kvarter.. Vel.. uansett har vi nok snart gullungen våres i hendene ganske så snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå