Gå til innhold

Vil bli gravid etter keiserenitt - to tette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har min kjære og jeg bestemt oss for å prøve på to tette. Jeg er 26 år, og fødte en sønn for 3 og en halv måned siden. Fødselen var lang, og det endte med et hastekeisersnitt. Selve graviditeten gikk imidlertid som en drøm, og vi ble gravide etter ca 5 måneder etter at jeg sluttet på p-pillen.

Jeg har lest at det gjennomsnittlig tar lenger tid å bli gravid etter et keisersnitt. Er det noen som har noen erfaringer de vil dele angående dette?

Er usikker på om jeg har hatt eggløsning enda - har hatt litt brunaktig utflod 2 ganger etter renselsen. Det har sett ut slik det gjerne gjør mot slutten av en vanlig menstruasjon, men har bare vart et par dager. Hva tror dere?

Noen som har vært gjennom noe tilsvarende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Nr 1 kom med hastesnitt. Vi ville også ha to tette, og begynnte å prøve etter 8 uker når mensen kom tilbake. Ble gravide med nr2 når lillepus var 1 år, så fikk 20 mnd mellom.

Måtte jobbe litt for at 1 satt også så syntes igrunnen dette v ar ganske tett.

Ble gravid igjen når nr 2 var 8 mnd, men mistet etter 12 uker, er nå gravid igjen (fant det ut på torsdag!!;-) ) og da blir det ca 22 mnd mellom 2 og 3 om dette går bra.

Syntes vel igrunne ikke at det tok lenger tid å bli gravid etter KS, og fikk også beskjed om at det ikke var noe problem for meg å bli gravid så raskt etter KS, men vet at mange har fått beskjed om å vente litt lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...