jajamen Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Har tatt en CB i dag, er nå 3 dager over IKM, men tar det med en klype salt så lenge jeg har gått på pergo denne mnd. Da blir jo gjerne EL litt forskjøvet. Tok altså CB i dag tidlig, og det kom opp en syltynn strek så det ble et slags kryss. Gikk fra testen etter et par minutter da jeg leste i bruksanvisningen at nedoverstreken skal være bortimot like bred som den vanrette. Kikka på den igjen da jeg skulle rydde badet noen timer senere, og da er streken blitt kraftigere og mere tydelig,fremdeles veldig tynn, går nå også helt ned, da jeg tok testen gikk den bare halvveis ned. Hvordan i all verden skal jeg tyde dette?? Står på tur ut på byen med venniner...og har ei vinflaske i veska...Noen som har opplevd slik resultat og fått tydeligere positiv senere? Blir litt tankefull her jeg..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Nei så hyggelig da:)))))))))))))) At det kanskje er noe på gang, jeg håper virkelig det for din skyld. Ble veldig glad når jeg leste dette. Du er liksom en av de jeg "følger" litt her inne....hehe. Håper testen blir sterkere når du tester neste gang:)
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Om det var en slik hvor det skal bli et kryss, så tror ikke jeg at den ene streken må være like bred som den andre... Er det et kryss er den positiv, så da....... La meg si det slik, at jeg hadde nok latt den vinflasken stå igjen jeg da. Bare sånn for sikkerhets skyld, også testet igjen imorgen eller mandag. Håper at jeg kan snike enn et lite hurra og gratulerer også...
LadyPink Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 å jeg opplevde akkurat det samme i går kveld. Jeg har ngen anelse hvor jeg er i syklusen da den er veldig uregelmessig. Foriige periode var på 14 uker, før der var den 8. Nøyaktig et år siden jeg sluttet på pillen, så den er nok bare uregelmessig. Uansett. tok en test i går hvor den først virket negativ. Deretter kom det opp en tynn blå strek som bare ble sterkere og sterkere etterhvert. så den først etter ca 5-6 minutter. Den er ca like tykk som en av de fire som utgjør den vanrette streken. I morgens tisset jeg i en kopp og løp på apoteket. Da jeg kom tilbake og testet var den negativ.. Kan det ha noe å soi at urinen sto i en kopp i va 30 min? tenkte jeg burde teste i morgenurin..
sprudle79 Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Hei! Jeg har også opplevd dette tidligere og da var jeg dessverre ikke gravid... Mensen var noen dager forsinket, så det kan ha vært en kjemisk graviditet da. Håper du er heldigere enn det jeg var! Lykke til!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Er så spent på om du har testet noe mer.........
M ♥ ♂-2010 Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Hmm, jeg fikk en slik en på CB en gang selv. Ser ut som en sytrådstrek, sant? Den stemte ikke hos meg! Den kom også etter fristen hadde gått ut..
jajamen Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2009 TR kom da jeg gikk ut døra omtrent. Blør veldig lite, jeg som pleier å blø som en foss de to første døgnene. Mere som blodig slim enn mensblødnng, Så da melder jeg meg på IKM uke 32 jeg. Ny runde med dobbel pergo...hau og hau..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 Da ses vi i den tråden da:))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå