Gå til innhold

Uke 36. Blødninger. Kan noen se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36. Fikk natt til torsdag fersk blødning, samt litt koagulert blod. Ringte da til legevakt, og ble sendt til sykehus, der ble jeg innlagt. Mormunn var lukket og myk, så de vet ikke hvor blødningen ka ha kommet fra, eller hva som kan ha forårsaket dette. Natt til fredag ble d likedann, kanskje litt mindre blødning. Heller ikke da var det noen forandring på mormunn, fortsatt lukket og fin. Fredag ettermiddag fikk jeg reise hjem igjen, men måtte være sengeliggende en liten uke. Allerede idagtidlig fikk jeg ny blødning... Mon tro om jeg blir innlagt igjen.

Er det andre som har opplevd dette så sent i svangerskapet?

Er jo fortsatt 4 uker til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen??

Skrevet

jeg dytter opp igjen. i håp om noe svar-!

Skrevet

Jeg er bare 29 uker,men fikk en plutselig blødning,ble vetta skremt! Dro til gyn. og alt var lukket...Han påstod det var ett sprukkent blodkar på utsiden av livmoren i å med at livmoren vokser så så kan det skje!

Men jeg vil jo ikke si at det er det som har skjedd her da..Det var hva som skjedde med meg.

Og det var ikke farlig i det hele tatt sa han..

Men er jo aldri noe gøy for gravide å se blod uansett.

Ønsker deg masse lykke til..Følg dine egen mage følelse hele tiden..Det lønner seg..Ikke alltid legene har rett heller..=)

Du har jo bare 4 uker igjen..

Babys er jo nesten klar:)

Skrevet

Heisann!

Ved blødning så er det best og ta direkte kontakt med fødeavd, ikke legevakt. De har ikke peiling på gravide!

Ble du sjekket med ul.lyd? Hvor ligger morkaken? Kan den ligge nær åpningen og gi blødning? Dessuten må jo gynekologen se på morkaken om den kan ha løsnet litt på en side f.eks? Ta kontakt med føden igen om det fortsetter, evt føler deg urolig. Bedre med en ekstra sjekk.

Lykke til:0)

Skrevet

jeg ringte legevakt da føden her er sommersteng, så må til en avdeling lengre unna.. dessuten var jeg på en øy, å det gikk ikke ferge på natt.

Ble innlagt på sykehuset og ble sjekket nøye. ul fikk jeg så fort gyn kom på jobb på morgenen. mormunn var lukket og fin, men var veldig myk. Alt i magen ble nøye sjekket på ul, morkake å sånn. morkaken ligger høyt og fremme, så den er ikke i veien. Jeg er jo så urolig, når jeg ikke vet hva som forårsaker det, men skulle komme inn med engang jeg merket ny blødning. Bra de passer på. Selv om det er hele to timer til sykehus.. Derfor ekstra bekymret....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...