Gå til innhold

Noen som har litt peil og kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 3 år..Han er verdens herligste..

Men Faren hans er rusmisbruker og har hatt han annen hver helg helt frem til desember-08.. Da fikk jeg endelig ny konrtakt og han skrev under på den.. Der det stod at han kun kunne ha sønnen sin på dagtid en dag i uken,frem til han gav rene prøver..

Har gått mye opp og ned han lager stadig ett baluba uten like..ringer aldri sønnen sin og har han kanskje en dag annen hver uke..

Plutselig klikker det for han å krever å ha han om natten og sier at jeg nekter samvær osv..Narkovennene hans melder meg stygge meldinger på facebook og sms! Noen som vet hva lover og regler er på rus og samvær med barn! så jeg har noe å dokumentere til han..? Men det sier seg jo selv at når du tar rus så kan du ikke ha barn i hus!

Er så sliten av dette og det går alltid tilbake på meg når han klikker..Jeg har advokat og han har hjulpet meg med den nye kontrakten.. Men er så sliten av at faren plager meg på sms osv i perioder hele tiden..Er redd det vil påvirke Lille gutt ettervært..Han sier han skal hjernevaske sønnen og få han til å bo hos han osv..Han er helt klikk i de dårlige periodene sine..Ligger våken om natten å føler han sniker seg inn for å hente sønnen min! Vet at han ikke gjør det,men bekymringen er der..!

Hjelp! noen med erfaring!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har ingen erfaring med dette, men det første som slår meg er at barnevernet må vel kan si noe om dette, event nekte han samvær i perioder.

Meldingene du får bør du vel ta vare på og hvis det blir for mye (som det tydeligvis er) kan du kontakte politiet. For dette må vel gå på trakassering...

Ønsker deg lykke til videre:-)

Skrevet

Ja barnevernet ja..:)har vært der noen ganger nå..men advokaten min skal sende klagebrev til de,så de får en sak på han..Ser ut til å ordne seg mer nå=)

Takk for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...