Gå til innhold

Da kommer jeg inn igjen hit jeg.:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått tilbake mensen etter at den lille gulljenta vår kom til verden 3. februar, så nå er det bare å vente på ny spire.

Har et barn på 18 år, så det blir liksom ikke det store søsken-forholdet der. Og jeg vil ikke ha nok et " enebarn".

Klokka tikker jo også så veldig fort når 40 tallet nærmer seg , så her blir det forhåpentligvis to tette.

Lykke til alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så tøff du er!

Har selv to store gutter p 13 og 15, og ei jente i magen. Har lekt litt med tanken på å få to tette nok en gang, men husker det som temmelig slitsomt...

Samtidig har jeg vippa 40, så det er nå eller aldri, liksom. Kan tenke litt fram til fødsel i okt/nov. Sist fikk jeg ikke igjen mensen på et år, så da tenker jeg at toget har gått. Da vil jeg jo være 42 før neste er født...

Noen som har noen tanker til meg om dette?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei Bidleba,

To tette er helt greit dersom du orker. Du er vel ikke nødt til å bestemme dette nå...? Se hvordan det føles etter at du har fått jenta.

Det ser ut til at det er flere som føder når de er 42 eller eldre, så det er ikke sikkert at toget har gått. Du kan jo prøve å se dersom det frister med et barn til.

Lykke til med avgjørelsen og graviditeten :-)

Skrevet

Hei! Vil bare si at toget slett ikke behøver å ha gått... Jeg fikk en gutt august 06, var da 39år, ventet til han var nesten 2år med å prøve igjen. Fikk en gutt nå 5.februar, var da 42. Fra før har jeg tvillinger på 17 og en på 12. Det går kjempefint. Vurderer faktisk å se om det blir en siste når minsten har blitt 1;) Skal vente til han er 1 år for å se hvor slitsomt det er...

Skrevet

Kjekt å se at det nytter selv etter fyllte 40. Har selv flere venninder som fikk barn etter 40, ja ei var faktisk 46 da minstemann ble født. Hovedgrunnen til at jeg vil ha to tette er at jeg selv vokste opp med tette søsken. Vi var fire jenter født i løpet av 5 år, og vi hadde det mye gøy i oppveksten.Min sambo er tvilling, så han er også vant til å ha tette søsken.

Du fikk altså en gutt 2 dager etter jenta mi kom du da magica fra tryll. Da har du vel en liten krabat som har begynnt så vidt å krype rundt du også da. Ei utrolig flott tid, med nye ting som blir lært nesten hver dag.

Skrevet

Ja,lillemann åler seg rundt:) Skikkelig søt(synes den stolte mor:). Var så sikker på at etter denne, var det slutt. Mannen bestilte tom. time til sterilisering. Meen, så var vi brått ikke så sikre likevel...Men jeg tør ikke prøve riktig enda, da jeg har hatt veldig lett for å bli gravid. Så får se om jeg fremdeles har lyst på en til når han er ca 1 år... (om ikke den "usikre" prevansjonen vår tar avgjørelsen for oss da;) Blir artig å se hvor tette dine blir da, Nina 39! Mine eldste er forresten også født i -91.

Skrevet

Hei Magica fra Maridalen ger, jeg er 44 år og ønsker ett lite knøtt før jeg fyller 45 år. Vi miata i juli og håper på ny spire nå:-) Vi klarte det alene uten hjelp men jeg vurderer pergo om det ikke gikk denne gangen (IKM 15 aug).

Jeg sluker alt som har med graviditeter over 40 år og enda eldre:-) Håper jo. Det er egentlig en fin tid denne prøvetiden også, forventningens tid.

Ellers vasser jeg i barn på ett og to år på jobbeb, er avdelingsleder på småbarnsavdeling og føler jeg er heldig:-)

Lykke til og gratulerer til de som får og venter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...