♥ DAME Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 når man ikke har mulighet til å vaske de med en gang.
mamman til to gutter Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Jeg har alltid lagt klærne med gulp i bløt hvis jeg ikke har vasket dem med en gang. Når vi var borte og måtte skifte klær, så la jeg dem i bløt med en gang jeg kom hjem. Alt av flekker har alltid forsvunnet.
Babyønske �� Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Jeg bruker Blenda Sensitive flekkfjerner, og har veldig god erfaring med den. Har selv storgulper, men har egentlig ikke vært plaget med at gulpet setter flekker. Vasker heller ikke med en gang, klærne kan ligge et par dager her før de vaskes. Klærne vasker jeg med Blenda sensitiv, holder den det reklamen lover kanskje?:-P. Ellers er sitronsåpe en effektiv flekkfjerner. Fukt området med flekk, gni inn såpe, la virke en stund(evt legg i bløt med sitronsåpe i vannet). Vask plagget på vanlig måte.
Mor Løvehjerte Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Legger dem i klorin (sjekk flaska for dosering). Det som ikke er hvitt blir bleket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå