Gå til innhold

Bare fostersekk..ingen foster..

Du og jeg lille venn

Anbefalte innlegg

Hei. Var på tidlig UL (9+6) på onsdag, men jordmoren så bare fostersekken (lå langt bak mot ryggen), ingen foster... Hva kan dette skyldes? Har det vært et foster en gang? Når "døde" det? Får ikke innvendig UL og en evt. utskraping før til uka..Kan det være farlig å gå med dette inne i seg for lenge? Infeksjon? Det ble mange spørsmål på en gang, men takker for svar:)

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

hei. håper d går bra med deg, trist når sånt skjer.. d samme skjedde vennina mi for en stund siden, hun oppdaga d på ul i uke 12.. hun hadde nok mista tidlig, men alt vokste videre som om d skulle vært et foster der.. hun hadde utskrapning og blei fort gravid etter på, en nydelig liten sønn har hun fått..:)

da jeg hadde min SA, så fikk jeg beskjed om å komme tilbake etter en måned, for å sjekke på UL at alt var borte, og om det måtte en utskrapning til.. og da hadde ungen vært død inni meg lenge, jeg var 12 på vei etter min beregning, mens ungen va bare 5-6 da de målte på UL.. så at du bare må vente en uke, skader nok ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...