Gå til innhold

Alt håp ute???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm på onsdag! Jeg har hatt litt brun (slimete) utflod men veldig lite...I dag kom det litt blod,men bare i morges,ikke noe nå...Jeg har ikke menssmerter bare en rar bobling i magen og er oppblåst...Jeg testet negativt i dag og! Men er alt håp ute for at jeg kan være gravid...

Har hatt litt trua men nå er jeg bare veldig lei meg

Hvorfor skal alle ta feil,når de sier jeg er gravid denne gangen?? Hvorfor kan det ALDRI bli min tur...

Uff bare gråter nå,hadde bestemt meg for å ikke skru opp forhåpningene men det har jeg altså ikke klart å holde...Vet ikke hva jeg skal gjøre for å holde håpet oppe om at jeg en dag skal få positiv test

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aischa;

Jeg sier dette i all vennlighet. Men jeg trur du bør for din egen del senke kravene og skuldrene og la det som skjer skje.. Jeg føler at du har vært veeldig på tuppa i det siste og klamret deg til ett hvert håp.. Du er klar over at ved og gire seg selv opp på den måten kan tulle til sykluser og event. graviditeter...

Jeg håper spira sitter for oss alle snart, men intill videre må vi bare akseptere at situasjonen er som den er. Det blir vår tur også...

Håpet er jo ikke ute for deg.. Personlig ville jeg tenkt at jaja, over i neste pp... Og heller blitt positivt overrasket...

Det er vel egentlig ikke min oppgave og si dette til deg, men jeg følte det var riktig og si det.. Så får event. du og andre bli så irriterte de bare ønsker fordi jeg legger meg borti ting jeg kanskje ikke har noe med.

Lykke til

Skrevet

Takk Monica

Skjønner akkurat hva du mener..Men du skjønner sikkert meg også..Dette var vår 36pp....Og JA jeg fikk håp når såå mange sa til meg at jeg var gravid denne gangen

Ikke bare folk her inne men også flere som skal være veldig treffsikre som jeg har ringt til...

Men jeg har bestemt meg for å roe meg ned etter denne mnd..Må bare få gråte ferdig og bli ferdig med denne store skuffelsen...

Men takk igjen,er overhodet ikke irritert på deg på noen måte....

Og jeg er veldig vant til at ting er vanskelig....

Jeg har en mann som ikke får opphold i NOrge,som jeg også er veldig redd for å miste...Vi har vært sammen i 3 år...Vi klamrer oss hele tiden til det håpet at han skal få bli...Flere som har spådd ja her også men vi får vente å se...

Klem

Skrevet

Men hvis du har IKM til onsdag så er jo det enda 4 dager til.. ser du skriver at du testet negativt i dag og, men hvorfor teste så fryktelig tidlig? Skjønner det er kjempe vanskelig å vente, men blir jo bare unødvendige bekymringer ved å teste og teste altfor tidlig =/

Håper virkelig spiren sitter for deg snart, det fortjener du synes jeg.. Er trist å lese at dere har prøvd så lenge uten klaff.. Så jeg krysser fingrene ekstra hardt for deg at du snart sitter med en liten bebi i armene dine :)

Skrevet

Jeg skal ikke teste mer føre tirsdag/onsdag nå

Jeg testet en svak strek 6 dager føre ikm,men må også si at jeg er litt usikker på ikm fordi jeg fikk EL litt tidligere denne gangen...

Men nå blør jeg ikke ,bare spotter litt brunt

Men takk for oppmuntringen og kryssene;))

Skrevet

hmm......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...