Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her med barn som ikke liker poteter?

Gutten vår på halvannet år er ikke noe glad i det, heller ikke potetstappe.

Pommesfrites går, men er jo ikke noe sunt alternativ det da,he he

Så lurer på om noen der ute har noen middagstips til meg, for det går mye i middagsglass fra butikken her, for da spiser jo lille raringen hvasomhelst :D

Vi har risengrynsgrøt hver lørdag, som han liker godt, og så er det spagetti med rød saus og kjøttdeig en gang i blant.

Pølse er han også glad i, men hadde vært fint med noe tilbehør da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eldste sønn liker ikke poteter, han er ni år nå... Ikke veldig glad i pommes frites eller potetgull heller. Da han var liten spurte jeg på helsestasjonen om gulrot kunne være hans potet, om det var et godt alternativ... svaret var ja, og han får fortsatt gulrot istedet for potet.

Skrevet

snuppa mi på 14 mnd spiser ikke poteter bart, da er det helst kun kjøtt som glir ned. Har funnet ut at dersom jeg blander kjøtt, grønnsaker, poteter og saus og knar det, slik at det fortsatt er relativt store tyggbare biter - da glir det ned på høykant. Hun er veldig glad i karbonader, poteter, gulrøtter og brun saus, alt i en herlig blanding. Hun skal helst spise selv, det ordner jeg med en gaffel/skje til henne.. også har jeg er selv, som jeg mater henne med innimellom, for å sikre at noe kommer inn i munnen og ikke bare havner i smekka, på kinnet... i håret, på gulvet osv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...