Celeste85 Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Den ble svak positiv! Hadde SA sist måned så jeg vet ikke eksakt når mensen skulle komme denne gangen, men er 4 uker siden SA i dag, så har gått ut i fra IKM i dag. Brystene er ømme og jeg kommer meg ikke på do slik som sist så jeg regner med og håper at om 2-3 dager vil testen være sterkere!? Hva tror dere?
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Håper virkelig du er gravid, og det ikke bare er rester etter SA. Ta en test om en 2-3 dager og se om den blir sterkere du. Lykke til
M ♥ ♂-2010 Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Oi! Spennende :-) Får håpe og tro at det er en ny spire som klamrer seg fast :-) Ville testet igjen på tirsdag, så skal jo hcgnivå ha steget:-)
Celeste85 Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2009 Jepp:) Jeg testet på onsdag bare for å se i forhold til sist SA og den var kjempe, kjempesvak. Måtte ha den opp mot lyset for å se om det egentlig var en strek der, og i dag var den en tydelig strek bare at den var svak så jeg har troen egentlig! Har 5 eller 6 tester så tar en på mandag, og hvis den ikke har steget tar jeg en på onsdag også! Siden jeg ble kjemisk gravid i mai og hadde SA sist måned er jeg ikke så veldig glad. Tror ikke jeg klarer å være det før det har gått 12 uker heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå