☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 hei og hopp;-) da var vi tilbake igjen etter en super tur til sørlandet;-) utrolig nok syns tuva dyrene(bortsett fra på ku-toppen) var kjedelige, men det var nok fordi vi ofte så de langt unna... men kardemomme-by, og sabeltanns verden, og div lekeplasser og klatrestativer var spennende;-)og ikke minst sabeltann- showet på kvelden!!! utrolig godt å sove i sin egen egen seng igjen..litt trangt med køyesenger med dårlige madrasser på hytta;-/ jeg begynner å kjenne endel nedpress, og kraftigere kynnere, men ellers er ikke formen så verst;-) tuva og sambo har dratt på tusenfryd med svigerforeldre og svogeren min med familie, så kan jeg vaske opp tøyet etter ferien, og slappe litt av her hjemme;-)ble nok trasking i dyreparken, for å si det sånn... hvordan er formen din om dagen da?vi begynner jo å nærme oss nå...er faktisk bare drøye 5 uker til ks!!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. juli 2009 dytt, dytt...du er vel på ferie;-))
☆chiquita☆ Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Hei! Høres ut som dere har hatt det kjepefint på tur. Kjenner veldig igjen det som fenger mest i dyreparken ja. bendik har som regel en fast runde han går:) Vi reiser ikke før neste uke, håper på bedre vær enn det er nå. Ja, nå nærmer det seg veldig,men bare 5 uker til KS ja, SPENNENDE! Jeg har 9 uker igjen. Har shoppet en bærepose med tøy til nå Men ingenting ellers er klart. Tenkte å ta det når bhg begynner igjen. Er i veldig fin form nå som vi har ferie, men går å trener hos fysio, så det kan nok være derfor også. Kikket på skjema fra jeg gikk gravid men Bendik, og da hadde jeg lagt på m,eg 17kg til nå. Denne gangen er det bare 9kg:) Så er strålende fornøyd med det!! Nå har vi besøk av mine tre småsøsken på 13, 5 og 3.5 år, så de er helt i hundre alle sammen og leker kjempegreit sammen. Så jeg kan bare slappe av:-) Ha en strålende dag i regnværet!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2009 heisann;) nå har jeg ryddet i kjelleren så bekkenet skriker, men jeg har fått sånn energi til å få gjort ting( selv om kroppen kanskje ikke er helt enig). ellers er bekkenet så og si bra om dagen;-) var på kontroll i dag hos kollegaen til fastlegen, og han så tissefanten på ul, så da dro jeg på shopping;-) han målte også str, og fant ut at han er helt på snittet(men må vel ta det med en klype salt)... tuva begynner å bli klar for bhg, men har fortsatt halvannen uke til hjemme...men er flere som kommer hjem fra ferie etterhvert som hun kan leke med;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå