¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 GRAVID :-) Jeg er fortsatt ute av meg, har jo nettopp hatt mislykket ICSI, og bare noen uker etterpå opplever jeg dette,helt spontant!!!! Jeg håper at spiren sitter, men uansett...Nå vet jeg at jeg kan bli gravid.. Sender babystøv til dere alle :-) :-) Har aldri opplevd en gjeng med så mye medfølelse som her...det er vel ingen andre enn oss som vet hva vi går gjennom....Men, før eller senere kommer vi alle til å lykkes!!!!!! Er glad i dere alle, skal følge med dere... God sommer!!!!!!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 HELDIGGRIS!!! Godt det gikk bedre med deg enn meg.... Lykke til!
b77h Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Gratulerer! så fantastisk :-) Lykke til videre og nyt sommeren m spire i magen!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Så fantastisk!!!!!!!!!! Dette er jo bare helt utrolig :-))) Gratulerer så masse, dette gir håp for alle oss andre som sliter her inne.. mange klemmer til deg - og god sommer til deg også!
Håpefull38 Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Så gode nyheter! Gratulerer så masse! Ser det er flere her inne som har klart det selv mellom forsøkene. Kjempeartig!!! Lykke til videre:-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Gratulerer med positiv test! Så morro at dere har klart det på egen hånd:D Krysser fingrene for at det går veien for deg nå!
sara_82 Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Gratulere så masse... Tar imot babystøvet med åpne armer... Lykke til med graviditeten.. Håper spiren sitter....
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2009 Tusen takk alle sammen! Helt utrolig....Jeg har endometriose og mannen har litt dårlige svømmere!!! Ville dele dette med dere for ingenting er umulig! Stå på mellom forsøkene,det hjelper visst nok :-) :-) stor,stor klem fra meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mirakel <3 Skrevet 11. juli 2009 #10 Skrevet 11. juli 2009 Gratulerer så mye Så koselig å høre at dere har lykkes på egenhånd til og med Får et håp hver gang jeg hører om noen er heldige. Hørte at du har begynt med bidronninggele og det har jeg tenkt å prøve også nå... Klem
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 11. juli 2009 Tusen takk :-) Jeg vil anbefale det på det sterkeste...Jeg brukte det i 2 mnd. uten resultater og jeg ga opp..Vennina mi sa at det tok flere måneder til naturmedisin begynner å virke...og da fortsatte jeg i 4 mnd.til. For å si det sånt...5 av eggene mine ble befruktet, alle 5 var var firecellet, 4 gikk til frys i separate ampuller,alle var perfekte...Men spiren kunne ikke feste seg pga endometriosen min. Og neste måned, vips....:-) Håper den sitter i 35 uker til :-) Klem til dere alle :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. juli 2009 #12 Skrevet 12. juli 2009 å gratulerer!!!!))))))))))))))))))))))) så utrolig fantastisk kjære deg:))ønsker deg all mulig hell og lykke videre på veien!! stor klem fra
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 12. juli 2009 #13 Skrevet 12. juli 2009 GRATTIS!!!!!!!!! :-D Nå kan du nyte resten av sommeren :-) Klæm
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 12. juli 2009 Tusen takk alle sammen...Håper vi alle struter ssnart :-) Bjørnen Collargol...du gratulerte meg før jeg hadde tørt å ta den digitale testen...du ga meg håp og tro, er veldig taknemlig for det.. Lykke til alle sammen!! stor klem fra meg og spiren....
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. juli 2009 #15 Skrevet 13. juli 2009 Jeg var veeeldig sikker på at du hadde klart å lage gode forhold til spiren jeg skjønner du ;-) KLÆM
Rose69 Skrevet 13. juli 2009 #16 Skrevet 13. juli 2009 Så moro med glade nyheter :-) Kos deg med voksende mage!
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #17 Skrevet 13. juli 2009 Tusen takk alle sammen :-) Håper jeg får høre flere gode nyheter snart...Jeg logger meg på hver dag og følger med dere :-) Klem til dere alle!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå