monca*84*j12 Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Heia.. Den andre tråden min ble borte.. så starter en ny.. Ser du ikke har vært her på en stund, men satser på at du titter innom en dag=) Ser du graviditet på meg? kjønn? jeg er f 280384 han er f 020776 Tusen takk=)
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Heia.. Mener at jeg har spådd deg..??Eller?? Ska sjekke jeg..
monca*84*j12 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 Det er lenge siden i såfall.. Men kanskje jeg bare ikke har fått det med meg? hehe klem
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Får desverre ikke gravidtet opp på deg nå.. To begre betyr forelskelse. En helt spesiell person vil snart dukke opp. is Hvis du har kjæreste kan det bety sterkere kjærlighet ....En fin tid sammen. står for nye, kreative prosjekter. Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp. Kortet kan stå for et nyt jobb, ny energi og ny start, og det kan hende å du vil flytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå