Gå til innhold

Gode råd for å bli gravid? Hva gjør dere og hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ironiske er jo selvsagt at denne runden tok jeg bare folat...ellers ingenting! Har tidligere hatt både akupunktur...vitaminer.bla bla, men nå fikk jeg altså et positivt utslag...en stund...

Jeg tenker selvsagt...hmmm..kunne jeg gjort noe for å holde spiren?

Vil dere dele hva der gjør i forkant av forsøk? Og tar dere noe spesielt når dere har blitt gravide? Gjerne dere litt voksne...

Jeg tenker jo selvsagt hva kan man gjøre...

Håper 8 er et lykketall...legen min mener at holder man på lenge nok, lykkes de fleste!

OK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv bidronningsgele...har brukt det i 4 måneder...alle eggene mine var så fine at alle gikk på frys (topscore :-) )...selv om vi ikke fikk det til ved første IVF...du kan resten...

Lykke til!!!!!

Skrevet

Hei!

Hvor får du tak i det?

Hvorfor bruke det?

takk!

Skrevet

hei vennen! du finner det på helsekostbutikkene.

en vennine av meg har tette eggledere, og vips...etter 3 mnd. ble hun gravid.Legen anbefalte det selv faktisk, og du vet at de ikke har så stor tro på naturmedisin.

Det viktigste er å ikke gi opp med en gang, for dette er ingen pencillin med øyeblikkelig virkning. Naturmedisin må man ta i minst 3 mnd. for at kroppen skal begynne å reagere. Bidronningen er mest fruktbart vesen vesen på jorda.

se her: http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=208760

Lykke til!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei ¤¤ my sweet 35 ¤¤ !

Gratulerer så mye! Leste at du er gravid!!

Jeg lurte på en ting. Du sa at venninnen din ble gravid etter tre måneder med bidronning, men hun har tette eggledere, ble hun gravid med prøverør eller vanlige måten? Når man har tette eggledere, kan de plutselig åpnes igjen?

Skrevet

hei vennen...jeg svarte på det andre innleget ditt...lykke til...

• 2 uker senere...
Skrevet

Så er vi i gang med bidronninggele...

Er det noen andre som har gode råd?

Denne danske kanonkuren...hva mener vi om den?

Har noen råd for å holde på spiren?

Skrevet

Jeg testet pos. på 5. forsøk, men mistet 5+5. Gikk ikke til aku. i det forsøket (gjorde det på de fire andre), var ikke sykemeldt og tok til og med to pils i rugetida!

Da jeg mistet fikk jeg beskjed om at det var trist, og at når det skjer såpass tidlig (før hjertet har beg. å slå) så er det fordi noe går galt i celledelingen. Dette får man ikke gjort noe med, det er rett og slett "naturens gang". Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, eller hvor langt du var på vei, men noen mener at blodfortynnende i beg. av svangerskapet kan ha effekt.

Skrevet

Jeg er eldgammel (41) i denne sammenhengen føler jeg...

OG gikk på klexane...

Sukk...

Skrevet

Hva er det egentlig denne bidronninggeleen gjør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...