J -76 Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Negativ. Er 4 dager til IKM, så ble ikke deppa egentlig, men ingen skyggestrek eller noe, så jeg er innstilt på nok en pp. Jeg drar på ferie i dag så nå blir det en liten pause fra BIM. Tusen takk for all støtte og oppmuntring, og jenter ta vare på dere selv, nyt sommertid og fri. Stor klem J
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Ha en fortreffelig ferie og kos deg masse
J -76 Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2009 Tusen takk, håper du er heldig i denne ppen, lykke til og god ferie!
sweet<3 Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 j var en dag forsinket,men tror du ikke TR kom i går...våget ikke håpe,men alikevel...:/ lykken står oss bi neste mnd J-76..... ha en suuper ferie,gleder meg til oppdatering når du er tilb... får dra på slukøret på jobb j,har ferie fra tor.. vi sees....klemmer sweet<3
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Er klar for neste pp jeg også =) April, mai og sommerbaby kan bli fint det!!! Ha en riktig, riktig god sommerferie!!! Vi kommer sterkere tilbake til høsten =) Gooood sommerklem fra
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Signer meg inn på den jeg også God sommer til deg også Koz deg masse......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå