Gå til innhold

Vondt når babyen beveger seg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38, og nå syns jeg det er skikkelig vondt til tider når han beveger seg der inne. Akkurat som om han noen ganger ligger skikkelig dumt til og absolutt SKAL bevege seg der!! Ned mot symfysen, blæra osv.. Har ikke klaget på dette før altså, men nå er det nesten så jeg syns han er for stor og sterk til å være der inne...:(

Er det noen flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg. Han "stikker" til plutselig. Jeg er også 38 uker på vei, er 38+3. Kanskje det skjer ting snart?? ;)

Skrevet

Jeg har aldri vært med om en så aktiv unge som jeg har. Mange for sjokk over måten magen min hopper og beveger seg på. Han er så sterk og spiss i armer og bein at det ser ut som har er på tur igjennom av og til. Det stikker nedentil, i blæra og i skinnet i magen i enkelte leier han legger seg i, og jeg er bare 33 uker. Lurer på hvordan det skal bli når han har lagt på seg et kg til jeg.

Skrevet

Er faktisk like langt vi. Har termin 27 juli. Håååper veldig han finner ut at han vil ut snart. Men tror jo ikke helt på det... har en del modningssmerter, mensmurringer osv..,men tror det drøyer lenge til likevel. Hvordan ligger du ann tror du?

Skrevet

Okei :) Får håpe det nærmer seg da :) Jeg trur egentlig ikke det skjer noe her før termin,aner ikke hvorfor. Men noenganger føles det ut som det kan skje ting snart, så håper egentlig han kommer når som helst! :) Svigermor har bursdag den 26 juli, så vi trur kanskje han kommer da.

Skrevet

har du noen tegn enda da? eller er det stille og rolig, bortsett fra bevegelsene?

Like greit å bare innse at naturen styrer tidspunktet som den vil, og greit er det. Bare å smøre seg med tålmodighet. Ut skal den jo etterhvert uansett, og det skal bli stas! :)

Skrevet

Nei, har bare hatt sterkere kynnere i det siste. Så skjer nok ikke noe enda. Hehe. Jeg er førstegangs og er sååååå utålmodig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...