R0zaku Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 jeg gikk på do.. og når jeg reiste meg ble magen min knall hard! jeg gikk i sofaen og satt meg og fikk skikkelig mensen smerter!!! hvis jeg bøyde meg fremover mens jg satt ble det enda værre. har bare hatt en til nå da. men kan det også ha vært en sterk kynne? siden den kom når jeg reiste meg liksom
Helene85 Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 rier fortsetter vel.... kynnere mer uregelmessig. hvor langt på vei da?
R0zaku Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2009 har termin om akkurat en uke. blitt strippet to ganger og tatt akupunktur.. proppen har gått. gikk på tirsdag morgen
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Rier kjenner man mest i ryggen, så det høres foreløpig ut som kynnere hos deg syns jeg...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 vanskelig å si...dersom du ikke har hatt så sterke kynnere før, kan det jo være tegn på noe...men det er jo normalt på denne tiden;-) i motsetning til Lykketrollet, så kjente jeg riene mine kun i magen med forrige.ble veldig overrasket da jeg alltid har kjent kraftige menssmerter i ryggen... lykke til uansett når det skjer;-)
VinterSol+2 Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 det kan også ha vært magen som gjorde litt vondt i forbindelse med en kynner, fordi du nettopp hadde tømt blæra di. rier vil jo komme regelmessig etterhvert, og da skjønner du hva som skjer. men en kan godt ha en maseri i blant. det er i så fall bare positivt, så ta det med et smil:)
R0zaku Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2009 å.. det skjedde noen ganger til etter det. men var ikke alltid magen min ble hard! jeg er helt grønn på det her. hva menes med "tak" ?? i ryggen? kan noen forklare?? når jeg hadde mensen så kjente jeg det ikke i ryggen! så jeg vet ikke hva folk mener. har desutten bekkenløsning og.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Det trenger ikke være i ryggen når det er rier. Det varierer hvor folk kjenner de, om det er i ryggen, magen eller til og med på fremsiden av lårene (eller flere steder på en gang). Jeg kjente mine rier i magen og etterhvert også i låra. Jeg kjenner alltid menssmerter i magen også forøvrig. Med tak så menes det at de bygger seg opp, har en smertetopp og så bygger seg ned igjen på en måte. De er ikke konsrtante, men kommer takvis. Om du skjønner hva jeg mener?
R0zaku Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2009 nå skjønner jeg.. det var sånn jeg hadde det i går! at det begynte som murring, så ble det vondere og jeg kjente at magen knyttet seg, så gikk det ned igjen! det med tak har jg aaaaaaaaaaaltid lurt på. men da vet jeg hvertfall hva jeg skal kjenne etter da
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #10 Skrevet 11. juli 2009 jeg har heller ikke hatt rier som sitter i ryggen,bare magen hos meg..
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 11. juli 2009 #11 Skrevet 11. juli 2009 Korleis går det med deg no, Idama? Har du fått fleire, eller stoppa det opp?
R0zaku Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 12. juli 2009 det kommer og går! heelt uregelmessig! så og ta tiden gidder jeg ikke. men nå kommer det ikke med mens smerter hver gang.. noen ganger er det vondere, men det kniper!! akkurat som skikkelig forferdelig mageknipe.. dette er til og bli GAL av :/
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2009 #13 Skrevet 12. juli 2009 Om det er uregelmessig og ikke blir gradvis vondere, så er det sikkert maserier du har. Jeg hadde slike hele torsdag. Vondt og slitsomt, men så bare stopper det opp igjen. Håper de tar seg opp til regelmessige og progressivt vondere rier for din del;)
R0zaku Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 12. juli 2009 ja jeg er klar for skikkelig smerte jeg nå!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2009 #15 Skrevet 12. juli 2009 Ha ha ha:) Kjenner den følelsen der;) Ta det med ro, det kommer snart... hi hi,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå