Mamma07+MA+Babymage Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Har hatt mensen bare en gang siden jeg fikk jenta, og det er for fem uker siden. aner ikke om mensen er ustabil eller regelmessig til å begynne med... fått litt forskjellige svar på dette. men den siste uka har jeg følt meg kvalm, trett, ekkel i magen og har sterke menslignende smerter. det føles som at den kommer, men den kommer ikke. det er akkurat slik jeg hadde det da jeg ble gravid sist. Vi hadde sex da jeg trodde jeg kanskje kunne ha el. Kanskje er det spyken som spiller et puss? Har bestillt graviditetstester på nettet og håper de kommer i morgen... men jeg tenker mye om dagene og ønsker å bli gravid igjen.
mirakel-ønskes Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Lykke til med testingen i alle fall:)Håper du får positiv test da:)
Mamma07+MA+Babymage Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2009 Håper det jeg og... holder på å bli sprø. kommer til å bli lei meg om den er negativ.
mirakel-ønskes Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Samme her,jeg har blitt spådd utallige ganger nå og de sier at jeg skal være gravid...Jeg har en del symptomer som kommer å går litt...Skal teste i morgen tidlig..Er da 4 dager føre ikm men klarer ikke å vente:)
Mamma07+MA+Babymage Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2009 Da krysser jeg fingrene for deg og håper at vi har en bolle i ovnen:) Jeg vil vite hvordan testingen går:)
mirakel-ønskes Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Jepp krysser for deg og:) Gi beskjed ette test,skal oppdatere jeg og
Mamma07+MA+Babymage Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2009 Den var negativ... litt dumt, men det er no bare ¨fortsette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå