M ♥ ♂-2010 Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Hvordan har uka di vært?? Jeg har vanvittig knip (ikke mensensmerter, men ligner), og er småuggen og rar i kroppen. Håper det er symptomer, og ikke at jeg brygger på noe..!! Skal på surpriseparty imorgen, og må teste imorgen tidlig. Veldig spent! Har forresten også fått EL-tester i posten nå, så.. Da er vi klar for neste PP hvis det blir aktuelt:-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Hei M ♥ Uka har vært ganske så grei... Jobbet fulltid for første gang siden første uka i januar i år - trodde det skulle bli tøffere enn jeg har opplevd, men det har faktisk gått kjempebra!!! Alle på jobben er så hyggelige og greie, de vet jo at jeg har gått gravid mer eller mindre konstant siden desember/januar og at jeg har mistet to ganger, sist gang for bare 6 uker siden... Synes egentlig det er ganske ok at de vet hva jeg har vært gjennom, virker som om de tar litt hensyn... men arbeidsmengden har vært totalt stressende som vanlig - hadde glemt hvor intenst det var, hehe =) Ingen pauser, har gått i ett, bare fått lunsj og tissepause på tilsammen 20 minutter og i tillegg har jeg jobbet overtid ca 1 time hver dag - men vi får jo ikke overtidsbetalt i "staten", bare mer "fleksi-tid", så denne uken har jeg fått 5 timer og 11 minutter mer fleksi-tid enn om det ikke hadde vært overtid - jaja, så har ihvertfall dagene gått fort og jeg har ikke hatt så mye tid til å være her inne - noe som også kan være positivt da man kjenner etter så mange symptomer osv når man er her inne, hehe =) Men sånn form-messig så har jeg litt brystspreng, føler meg litt småkvalm innimellom og var skikkelig svimmel her om dagen - i går og i dag har jeg hatt skikkelig vondt nederst i magen, nedpress eller nedtrykk, litt knip-aktig ja og i dag synes jeg det verker sånn i alle tennene mine, men har ingen rar metallsmak eller noe lignende som jeg har hatt de andre graviditetene mine... så håper det er noe på gang - men er forberedt på å få mensen snart og egentlig kan det være ganske greit så man har noen datoer å forholde seg til og så kan man begynne å prøve igjen... Greide selvsagt ikke la være å ta en test i dag heller og den er fortsatt svak positiv!!!!! Har sett samme svake positive test nå siden forrige torsdag/fredag!!! Den har jo ikke forandret seg i det hele tatt!!?!?! Blir nesten litt gaaaaaaaaal av å se det samme kryss-tegnet på CB, den ene streken svakere enn den andre, men den blir jo ikke verken sterkere eller svakere, så blir frustreeeeeeeeert altså =) Forventer IKM egentlig i dag eller i morgen, men jeg vet jo ikke 100% siden jeg ikke har fått tilbake mensen etter at jeg mistet i MA (ca uke 10) den 30 mai - så er jo 6 uker siden nå..., men mistenkte at jeg fikk mensen sånn ca 12/13 juni (gikk jo litt i ett med renselsen etter MA), derfor tror jeg at jeg hadde EL ca 27 juni (selv om jeg ikke kjente det i det hele tatt og det pleier jeg nesten alltid å gjøre!) Tenkte uansett jeg skulle prøve med å vente å teste til slutten av neste uke hvis ikke TR dukker opp innen da - og hvis jeg klarer å vente såååå lenge!!! Så spennende at du skal teste i morgen da, du må oppdatere meg da!! Krysser fingrene mine for en klar positiv test =) Ellers er jeg klar for neste pp jeg også =) Nattaklem fra
M ♥ ♂-2010 Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2009 Godt å høre at det har gått bra, nå har du vel ferie! :-) Så rart med de testene. Er ikke noe gøy å ikke vite..!! Jeg har aldri følt meg så sikker som jeg gjør nå, men negativ test igjen idag. Så jeg må vel bare bite det i meg og vente på TR, og så går vi for aprilbaby ;-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Jepp - både april, mai, juni, juli, august og september baby er jeg skikkelig klar for, gjerne april og mai, hehe =) Ha en strålende fin dag og riktig god helg =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå