Gå til innhold

Hender det at dere trykker ut spermen fra rumpa ned i en bolle og heller det i dere etterpå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Pleier å spare det for å koke saus på det dagen etter!

Skrevet

Ja dette er noe jeg bare MÅ gjøre hver dag, ellers klikker det fullstendig for meg! så det så!

Skrevet

nam nam. hørtes lekkert ut. ny saus på oss imårra :P hahahahahahahahahahhaha

Skrevet

nei æsj, det syns jeg bare klumper seg HI

Skrevet

Her er den ene sykere en den andre.

Annonse

Skrevet

Er det hvit saus du lager da, eller?

Jeg bruker det på salaten i stedet for dressing. Sparer litt kalorier der:)

Skrevet

Du må røre hele tiden. Når du ser den første kokebobla tar du kjelen vekk fra platen - det blir en helt UTSØKT smak!!!

(å, nei - nå har jeg også blitt en useriøs fjåseberte som skriver teite innlegg på anonym...)

Skrevet

Henvender du deg til alle dem går bak sin manns rygg for å bli gravide nå, eller?

For det hadde jo ikke vært så dum ide om man kjører i 2ern for å ikke bli gravid. Bare å stå klar med ei kakesprøyte etterpå mens mannen dusjer elns :-)

Og ikke kom her å påstå at det ikke er noen som lurer mannen sin ved å påstå at prevven sviktet... Vedder på at 95% av såkalte uplanlagte unger er 100% planlagte fra mors side!

Skrevet

og sånn ble visst 22:41 gravid siden hun i detalj med kakesprøyte deler sin kunnskap :D

Skrevet

Min uplanlagte unge, var fullstending uplanlagt. Med psprøyte og kondom kom den til alikevel.

Skrevet

Nei, dem driter jeg i. HI

Skrevet

Ikke i fra rumpa, der har jeg aldri sæd.. Men fitta derimot!;)

Det er jo delikatesse!!

Annonse

Skrevet

Ja, selvsagt -pleier å legge i frysen, sparer opp til dårligere tider, evnt middag neste søndag...........

Skrevet

Bruker det som glasur på sjokoladekaka jeg...namenam

Skrevet

hehe:-) tusen takk for god fredagsunderholdning,jeg ler meg nesten ihjel her:-D

kjempebrae svar her ja:-D

Skrevet

Jeg samler opp i en kopp å legger det i fryseren. Åsså tar jeg opp koppen etter en stund å leger meg milkshake. Tar gjerne litt oboy oppi da :-)

Det er jammis det. Hehehehehehe

Skrevet

Tenger du o'boy når du trykker den ut fra rumpa da, tenkte den var brun nok fra før jeg da?

Skrevet

Nei, det er slik drittunger kommer til ;-)

Skrevet

nå ble jeg faktisk litt tent:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...