Gå til innhold

ordinær ul i dag- en vakker liten prins med en fungrenede nyre!

lillebie på`n igjen

Anbefalte innlegg

Alt så veldig fint ut, men jormor fant en forstørret nyre...ble noen tårer- ble jo livredd! ble henvist til ullevål til en spesialist i fosterdiagnostikk, som så på babyen noen timer etterpå!

Vi ble beroliget med at selv om den ene nyren var forstor (forstørret nyrebekken og nyre) så var ikke dette noe farlig, det var masse urin i blæra, og han sa at det er mange som lever med en nyre- de fleste i uviten at de har en funksjonell nyre! så får stole på legen- skal på kontroll i slutten av august! ellers var han bare helt nydelig < 3

Fortsetter under...

Hei;)sä fint ä hôre at du har det bra;)tenker du og din kjäre kone gleder dere over den voksende prinsen inne i magen din:)kjempeglad pâ deres vegne;)...jeg har hatt det töft siden MA i mars...skulle jo hatt stor Mage jeg ogsâ nâ......sliter litt med â se gravide...men gleder oss til ä komme I gang med forsôk nr 2. Blir uke 40,ICSI denne gang. Önsker deg en god sommer og nyt den voksende magen din:):)fölger med pä deg lillebie:):)sommerklem til deg fra meg:):)

Hei snupppis, forstår hvor tøft det er - jeg har selv måtte avbryte et svangerskap for en del år tilbake ( den gang jeg var sammen med en mann) og det tok lang tid for meg....faktisk helt til jeg ble gravid igjen selv - mange år etterpå- at jeg virkelig kunne glede meg på andres vegne som ble gravide.... tar meg selv i å kjenne dette "stikket" i hjertet når noen på jobben etc forteller de er gravide...det ligger latent- glemmer et lite øyeblikk at jeg faktisk også nå skal bli mamma :o)

Jeg ønsker deg masse lykke til på neste forsøk- jeg følger med deg- er inne her ofte selv om jeg om jeg ikke skriver så mye :o)

Ha en god sommer og kos deg med datteren din frem til du får babisen i magen - for det får du snart skal du se :o)

klem fra meg :o)

ikke fortvil, min man lever med berre en fungerende nyre;) han ble født med 3 nyrer. To av de hadde normal størrelse, men berre den ene fungerte. den tredje er en MINILITEN nyre som ligger inne i han i dag. Den kan ikkke klare seg alene, derfor sier de at han berre har en nyre:)

så den lille kan overleve helt fint:)

du må ha gratulerer;)

Kjãre lillebie;)tusen takk for gode ord..söt du er:) jeg er innom her daglig,selv om jeg ikke skriver sâ mye, men blir vel mer skriving nâr jeg er I gang igjen I midten av august og

medisinstart...er sjeleglad for at vi har greid ä fä verdens beste jente sammen ,for uten henne hadde dette blitt et totalt helvete for oss..men häper virkelig at jeg til jul kan fortelle at hum skal bli storesöster,men lang vei fram dit....;( men nä har jeg bare lyst til ä komme i gang igjen...bretter opp armene og gjöre seg

klare for allverdens bivirkninger av Suprecur og Menopur:) ha en fin söndag;);)klem fra meg som koser meg pä ferie;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...