VinterSol+2 Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 vi måtte avbryte campingferien vi nå. Er i 30.uke, og vi dro optimistisk nok på campingferie på søndag. Regn ingen hindring! Men så ble vesla vår syk da. Feber, og så kom prikkene. Vi regna med at det var vannkopper. Men prikkene ble ikke fyllt av vann, og så fikk jeg prikker også! HAr hatt sterke smerter i rygg og bekken, og så kom frostrier og ekke. Til slutt trodde jeg at jeg hadde fått gallestensanfall, og dro inn på legevakta i byen der vi ferierte.. men neida. Seriøs uvi var det! Så nå er jeg satt på hestekur med antibiotka. Heldigvis virket den ganske fort, så jeg har ikke så vondt i nyrene lenger, dvs at bekken og rygg føles mye bedre. Men jeg blir så kvaalm! Og trøtt!! Får håpe jeg blir bedre i løpet av helga da, for da begynner mannen på jobb igjen.. Men de prikkene jeg har fått, vet jeg sannelig ikke hva er.. Prinsessa sine forsvant i løpet av halvannet døgn, mens jeg bare får flere (men bare på magen?!!) kanske det er noe svangerskapsflekker av noe slag? Men men.. jeg er glad det ikke var gallesten da, for uvi kan man jo faktisk behandle! Men det er jammen snodig at man ikke merker noe før det har gått så langt at det nesten har krøpet opp i nyrebekkenet, altså, når man er gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå