Gjest Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Hei alle snille spådamer. Jeg har sårt lyst på en liten baby og lurer på om jeg noen gang får en? Har hatt tre SA.. Legene finner ikke noe galt. Kan noen være så snille å se på meg? når vil spiren sitte?? Hilsen ei fortvilet jente... Født 18.01.85 Min mann 16.04.81 TUUUSEN TAKK
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 skjønner du er fortvilt. jeg tror den vil sitte. kansje du trenger litt hjelp
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Tusen hjertelig takk for svar! Ser du når den vil sitte? Har prøvd i over to år..føler meg helt tom for energi nå, er sliten og det eneste jeg ønsker meg er en liten baby.. kan du være så snill og kikke litt mer på meg?? Er så redd for at jeg ikke vil klare å få baby. Hva slags hjelp kunne fungert? Er det noen andre som får opp noe??
MC81 Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Hei, jeg synes det kjennes ut som om den sitter om ikke så lenge. Kansje i løpet av et par, tre mnd. Kjennes for meg ut som om dere får en jente! Det er jo desverre bare slik at noen barn er ikke levedyktige, det er ikke så mye man kan gjøre med det. Hvis du er i tvil om hva som har skjedd kan du jo alltids bestille deg en gu. Men du er nok ikke den første som har hatt tre SA uten av at det er noe alvorlig problem for det. Var du langt på vei da? Mange som tester veldig tidlig opplever det at man får en blødning rundt menstider og at man tester negativt etterpå. Det kalles en kjemisk graviditet og regnes faktisk ikke som en reell graviditet. Kan det ha vært noe slik?
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 neida er nok ikke noen kjemisk graviditet..alt fra 8 uker til 12 uker på SA'ene mine... Noen fler som ser når spiren sitter? og om det går bra??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå