Gå til innhold

Skulle ikke klage, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kipt å være hjemme, en måned før termin, og alle barna (- en) er hjemme. Ute regner det og jeg er lat. Orker ikke gå ut..

Hodet er tungt og jeg er trøtt..

Mannen jobber MYE, eget firma og de ansatte må selvfølgelig ha ferie. Nå jobber han lørdager også, så den lille ekstra lange morgenen for meg selv er det slutt på.. Han trenger å sove lenge på søndag nemlig, og da er det ikke tid til mine dager..

Også skal jeg lage middag og lese bøker når hodet ikke orker å se forskjellen på bokstavene engang.. sukk..

Lukker jeg øynene, står min lille skatt på 2,5 år og skriker at jeg må våkne. Sukk.

Sliter med å være tålmodig og småtassene har en tendens til å mase når jeg ikke orker..

Syt og klag!! Men ellers har jeg det bra ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klag i vei du...;) Føler meg sånn som du beskriver stadig vekk. Men må bare si at jeg synes mannen din så absolutt skal gi deg søndagen til å hente deg inn på, du har tross alt full jobb bare med å være gravid! Her fungerer det ihvertfall sånn. Jeg har sovet svært dårlig gjennom svagerskapet, så når vi begge er hjemmer er det meg som får noen extra timer i sengen.

Jeg er for min del bare veldig glad for å nærme meg slutten... Har max 31 dager til keisersnittet.

Lykke til :)

Skrevet

Huff da.. ingen som kan ta barna i noen timer? besteforeldre etc?

Skrevet

Litt dårlig med folk hjemme for tiden, dessverre. Ferie og sånt. Bakdelen med sommerbabyer..

Tenkte jeg skulle snike meg til noen timer i ettermiddag når mannen kommer hjem.

Regner ikke så mye i dag, iallfall ;) så da kan vi ut litt.

inntok boblebadet ute i går, da roet de små trollene seg på kvelden.

I dag er det bare 31 dager til termin. Hurra!!

Gleder meg litt til brnehagestart i midten av august. Da får jeg orden i rutinene ;) Ikke for det - vil jo ha sommer også..

Skrevet

vi får satse på en flott august! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...