Augustspire<3 Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Var en nabo som nevnte at vi fikk med inngang til dyreparken i prisen.. Stemmer det?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Stemmer ikke. Det er også ett tragisk hotell. Utrolig skuffa. Så neste gang blir det ett annet hotel på oss =0).
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 hei hei, vi lå på Quality hotel kristiandsand kjempe hotel gangavstand.. stort rom deilig mat :-)
2nj♥ Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Nei, får ikke med inngangsbillett. Vi bodde der ifjor og synes det var veldig greit. Skal bo der i år også Ligger rett utenfor inngangen til parken og er utrolig barnevennlig med stort lekerom nede ved spisesalen.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har jobbet på rica dyreparken hotel. Du kan bestille med billetter ja. Det er litt billigere, men ikke så mye. Fordelen er at du slipper å stå i kø for å kjøpe billetter inn til dyreparken....da du bare stempler billettene som du får på hotellet. Veldig grei ordning. Personlig synes jeg hotellet er et kjempehotel, men jeg er kanskje litt innhabil da:)
2nj♥ Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Ok, visste ikke det. Men det blir vel det samme om du bestiller billetter på nett da, for da slipper du også unna køen!
Staark Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Rommene på hotellet blir fort trangt om dere har med flere barn, eller barnevogn evt reiseseng. Vi synes (kvelds)maten var dårlig der,..265kr for "restemat" skulle de ha... Lekerommet er flott, om jeg skal si noe positivt (Jeg anbefaler Quality som ligger ett steinkast unna)
Augustspire<3 Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2009 Takk for svar:o) Jeg trodde egentlig ikke det heller, men måtte bare spørre:o)
Regnbuens barn™ . Skrevet 12. juli 2009 #9 Skrevet 12. juli 2009 Vi fikk det da vi bodde der i 2007, lå der 4 netter, kan det ha noe med hvor lenge man er der? Trange rom, og dårlig buffet, men veldig praktisk og ellers et fint hotell. Finnes forøvrig mange andre gode spisesteder i området..
rampete robin Skrevet 12. juli 2009 #10 Skrevet 12. juli 2009 Vi har bestilt på dyreparken hotel, kanskje jeg skal vurdere Quality i stedet? Vi må ha med reiseseng til minstemann, i tillegg til jenta på 4 år.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 12. juli 2009 #11 Skrevet 12. juli 2009 Jaaaa bestill heller på Quality. Helt klart det jeg skal gjøre neste gang. Må le bestilte barnemeny til storetulle i restauranten på dyreparken hotellet. Fikk sødern meg småpoteter med skall som ikke var kokt og en gedigen asjett med karbonader. Var uspislig og ikke barnevennlig. Maten til mamma var ikke stekt og min mat var brent. Utrolig nok var vi de eneste i restauranten haha. Traaagsik. Måtte uansett betale full pris. Maten i dyreparken var også grusom så det ble mye dårlig mat den helgen haha =0) Bitte små rom heldigvis hadde vi bestilt dobbeltrom så vi kunne skravle litt. Lekerommet syntes jeg heller ikke var noe rope hurra for. Skittent. Nei en venninne bodde på Quality var storfornøyd så det blir mitt valg neste gang =0)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 12. juli 2009 #12 Skrevet 12. juli 2009 Barnevogna måtte vi sette i 4 etasje =0(. Veeeldig upraktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå