Gå til innhold

noen flere høygravide med liten mage her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

15 dager til termin, og har akkurat kjøpt inn siste rest av babyutstyr - så nå kan lillegutt bare komme!!! :)

men, hver gang jeg er på kjøpesentre, babybutikker osv, så blir jeg nesten flau av å gå rundt der - for jeg ser jo ikke ut som om jeg er mer enn 6 mnd på vei - i forhold til de andre struttende damene der!! folk tror jo nesten ikke på meg når jeg sier at jeg har 2 uker igjen til termin..

hmm... andre som har det sånn??

for all del, syns det er greit å ikke være så stor, men kunne kanskje sett litt mer høygravid ut da.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også liten mage. Og har fått kommentarer på det. Hadde stoooor mage med de to første. Nå er den bare liten og søt, har en uke nå til termindatoen. Men det sees ikke......

Skrevet

Jeg er nå i uke 35, og får stadig vekk komentarer på hvor liten mage jeg har. Flere sier at de ikke hadde trodd jeg var gravid visst jeg ikke hadde navnt det. Jeg blir litt lei meg jeg da :( Vil heller se ordentlig gravid ut, enn å se ut som jeg bare har lagt litt på meg. Vil ha STOR struttemage og vise den frem =)

Blir litt irritert når alle MÅ kommentere det hele tiden...

Skrevet

Ikke så stor mage på meg heller, har 45 dager igjen til termin og ser ikke ut som jeg er mer enn 5 mnd på vei. Sist jeg gikk gravid var magen mye større. Kunne egentlig tenkt meg litt mer mage jeg..er litt leli av kommentarene om hvor liten den er og hvordan den lille i det hele tatt får plass der inne..

Skrevet

men samtidig så er det deilig å tenke på at man får tilbake den "vanlige" kroppen sin raskere etter fødselen..!

hehe, jeg prøver å se det positive;)

gleder meg sånn til han kommer nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...