sweet<3 Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 hei alle jenter/damer.......nå her vi vært prøvere i 10mnd,og d skjer jo iiingenting:(mensen er relativt stabil,og j merker godt når j har el....MEN er ikke alltid så lett og planlegge litt kos disse dagene..har en jente på 5 fra før av(med en annen mann)og driver egen butikk++at j har en mann som er ti år eldre,og merker at hans lyst er ikke som den en gang var:)...går veeeldig opp og ned..... men d som er kjipt er at han blir så lei klagingen og sytingen min:)j blir såå frustrert over alle de flotte magene og ikke minst vognene.hehe,rundt om kring!j har valgt og ikke fortelle om prøvingen til noen andre enn vårt nærmeste venne par,og d er jo begrenset hvor mye j gidder øøøøse min fortvilethet over på dem:)!!!!!!!off...mannen min sier:d ordner seg,tar bare litt tid.....men himmel og hav da,blir jo lei av mindre..... håper dere som leser dette,ser litt av humoren mellom linjene å?:)har en flott mann og ett supert liv m jenta "vår"..men nå mangler d en liten lillebror eller lillesøster....... måtte bare lufte meg litt...... forresten,hvor lenge har dere prøvd??er d bare jeg som syntes 10mnd er lenge??? kan mannen mn dra til fast legen og bare sjekke svømmerne?? dette ble mye på en gang,men tuuuusen takk om noen tar seg tid til og lese og gjeerne svare:) MASSE YKKE TIL;TIL ALLE PRØVERNE HER-klemmer-
J -76 Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Hei du! Det er lov å klage her inne, og du har all min støtte på at prøving er utfordrende og slitsomt. Vi brukte 7 pp da vi fikk datteren vår og denne gangen ble jeg gravid i 1 pp, men mistet i MA i uke 11. Jeg har ikke blitt gravid siden og det er helt pyton. Vi er nå totalt i vår 9 pp, innstilt på at det ikke slår til i denne heller, men håper ferie vil hjelpe oss litt. Vedr. å teste mannens sæd vet jeg ikke så mye om dette, og tror det er bedre noen andre svarer på det. Ta vare på deg selv og jeg håper sommeren vil hjelpe dere! Tvi tvi snart er det deres tur! Klem J
sweet<3 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2009 takk for gode ord...beklager at du mistet,d må ha vært tungt.. har aldri mistet selv,og datteren min satt på 2pp,så dette er veeldig nytt for meg:) syntes d nesten tærer litt på ekteskapet,ikke sånn at d hangler,men merker at man klager litt mye og blir litt lettere deppa....og menn er menn,de har ikke alltid forståelse for sånt!hehe,d er vel ikke noe nytt:) ja nå får vi begge satse på ferien gjør godt:)trenger d veeldig nå..men d gjør man vel alltid når sommeren nærmer seg.. hvor gammel er datteren deres?jeg syntes j ikke husker nooen ting j,fra forrige prøving og svangerskap osv..blir veeldig spennende og oppleve d på nytt!! ta vare på deg og dine du å:)og ha en suuper sommer.kansje vi kan følge hverandre litt inne her??spennende og se hvordan d går:) klemmer tilbake:) ps:snart er d VÅR tur...
mirakel-ønskes Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Skjønner det er fortvilende å ikke bli gravid...Jeg er på min 36PP når ,prøvere siden sommeren 2006:((( Ønsker dere lykke til!!! Trøste klem
J -76 Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Hei igjen sweet! Takk for gode ord tilbake. Jenta vår er 4 og verdens skjønneste :-D Jeg har også glemt det meste rundt graviditet. Enda jeg har vært gravid 3 ganger (mistet 2) husker jeg ikke symptomer eller noe. Eneste jeg husker er at jeg alltid har blitt kvalm, men det er først rundt uke 5 og det gir jo ikke noe tegn før IKM. Håper virkelig for klaff for dere snart! Klem J
sweet<3 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2009 hei...når j så hvor lenge du har prøvd,så var d plutselig ikke så synd på meg lengre......:/ dette er kansje et uvitende og dumt spm,men får dere ikke hjelp??vi har ett vennepar som har prøvd i 7år snart,og de har vært gjennom ALL behandlig,nå er da "kastet" ut fra riksen ,men har kommet inn på rødekors klinikken var d vel...havner vel i danmark tror j!! j bare spør,fordi j ikke har peiling..og lurer på hvordan man forholder seg når ting tar sååå lang tid:( ønsker dere alt godt,og håper dere får d dere ønsker for fremtiden..mange trøstende tanker tilb...klem
sweet<3 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2009 har du mistet 2 ganger.huff,d unner j ingen...godt du har fått en nydlig jente da,men da vet man kanskje mer hva man savner å?? jeg husker j var så kvalm i nesten 4mnd,at j loovde meg selv at j ALDRI skulle gjøre dette igjen:)......meeeeen i fjor skjedde d en stor forandring hos meg,tankemessig..og da var vi plutselig prøvere.... og i samme tidspunkt skulle vist alle rund meg(alle på senteret j jobber,og snakker mye m)prøve oxo..og alle 4 jentene ble gravide m een gang...off,blir lei og gla og irritert av og være på jobb:) hva syntes partneren din om prøvingen??
<3 N & M <3 Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 hei:) skjønner godt frustrasjonen din. er ikke alltid like lett å holde motet oppe. men det skjer nok etter hvert skal du se, bare ikke gi opp:) jeg hadde prøvd i 25pp og sto egentlig på vente liste på prøverør. og brått greide jeg det selv:) så i morra er jeg 10 uker på vei:) ang det og få testet svømmerene til mannen din, er det bare og bestille en time hos fastlegen hans. så forklarer han at dere har prøvd en liten stund og at han vil sjekke svømmerne. da får han mest sannsynlig en henvisning for å få tatt den testen:) gjorde i allefall mannen min når vi hadde prøvd omtrent like lenge som dere:) masse lykke til med prøvingen:) klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå