Gå til innhold

Overtid? hvor mange her inne er på det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

- 2 dager her...Lei og spent..Ut på tur nå trimme litt=))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager over idag. Har lyst til å få med meg et bryllup i morgen, men selvfølgelig fint å føde snart også. Mannen min har bursdag idag, men det ser ikke ut til å bli et barn i "gave".

Skrevet

Da har jeg tatt akupunktur i går og i dag,spennende se om det hjelper...Hun sa pulsen min var helt klar...så nå håper jeg det starter av seg selv så slipper dem ta vannet på mandag..

Skrevet

pulsen var helt klar? hva mener hun med det?? :)

Skrevet

10 dager over!! Slå den. Blir igangsatt på mandag om det ikke skjer noe i helga. Har gått til modningsakupunktur siden uke 37. Kan dette ha hatt motsatt virkning på meg, tro? ;)

Skrevet

Fødepuls tror jeg hun mente...Hmmm 10 dager over kjennes hardt ut...Hvor skal du settes i gang?

Skrevet

2 dager over her og. Har også vært på modningsakupunktur i dag - første gang i dette svangerskapet. Bestilte timen først i går.

Håper han vil ut snart! Jeg er klar klar klar...men innstilt på at det tar tid. Har masse kynnere/maserier men det har jeg hatt en stund.

Skrevet

-5 dager her.. Totalt utslitt p.g.a. mangel på søvn og timer med maserier daglig.. Men blir lurt hver dag,han vil rett og slett ikke ut enda:(

Skrevet

Vi må holde ut,kjipt lese om de som får 2 uker før tiden osv....Men vi må holde oss sterke selv om det er et helvete nå på slutten....Kjenner en del press og nye ting i kroppen etter AKUPUNKTUREN...jeg håper noe skjer med noen av oss i natt=))

Lykke til jenter

Skrevet

Ja det er bare å smøre seg med tålmodighet og slappe av. Og gå å legge seg! Skulle bare såvidt på nettet før jeg pusser tenna, men så blir jeg sittende her..Tenker hver kveld at jeg må legge meg tidlig så jeg får litt søvn i tilfellet det nettopp er i natt det skjer..

Derfor - natti natti jenter! ;-)

Skrevet

Da jeg var på do i stad kom det friskt blod------Håper det er et bra tegn...Har mye små vondt i ryggen oxo....Spennende assa--

Skrevet

Kom noen dråper blod her i går også, men ingenting etter eller i dag, så vet ikke jeg. Bor heldigvis i Trondheim så kan bli igangsatt allerede på mandag. Det er litt kjekt da synes jeg

Skrevet

Ja bra vite man slapper mer av da...Skal oxo på sykehuset på mandag kl 10 for litt hjelp=))) men har en følelse noe kommer skje før=))

Skrevet

Så spennende dette blir da :)

Her tror jeg ikke at hun kommer av seg selv.

Skrevet

Jeg har hatt tre skikkelige tak i magen og ryggen nå siste 40 min,spennende om det er noe eller bare erting=))

Skrevet

Krysser fingrene for deg Anita :) Jeg sa jo at jeg trodde det starter for deg i kveld :)

Skrevet

Overtid her og!! Håpet på at han skulle komme i natt, men nope.. Ingen baby :( Fikk beskjed om at pulsen min var bra jeg og.. Og det for litt over en uke siden. Men ikke skjedd noe enda. Vil se lille krabaten min nå!

Skrevet

Ja ja lurt igjen enda en dag over...Ja ja ikke noe gjøre med dette=))) viktigste er at babyen har det bra=)

I morra kl 10 skal jeg legges inn på føden.Hadde håpet det skulle skje uten hjelp.....

jaja jenter åssen har dere det?

Skrevet

HVilket sykehus er det du skal føde på? Siden du blir satt igang bare 3 dager på overtid? Nysgjerrig* Hva gjør man når man er på overtid? Ringer å sier i fra på føden? Og når gjør man det?

Skrevet

5 dager på overtid i morra...Og har hatt høyt bt lenge siden i mai,men har presset dette max..... Kunne blitt satt i gang i uke 38,men ønsket gi kroppen min en sjanse sette igang av seg selv...så lå klar 8\7 med strikkepinnen klar ta vannet,men så ga vi det en siste sjanse med time i morra kl 10...... Ullevål sykehus..Men jeg gått til sjekk og vært innlagt 2 ganger da...

Skrevet

1 dag over..Får så inderlig håpe dette ikke ender med 17 dager på overtid og igangsatt fødsel! Livredd...

Skrevet

Ja da har jeg vært våken siden i går*SS* dubbet i natt men oppe siden kl 05.....Masse rare tanker i hodet,litt redd,men vet jo jeg må igjennom dette...Men alikevel en smule angst...Man gleder seg og gruer seg...

Kl 10 har jeg time håper det er klart der ned nå...AT jeg skårer bedre på disse skaalaer....

Håper neste gang jeg skriver har jeg født=))

Til alle over termin....Masse fødedryss sendes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...