Gå til innhold

Mye kynnere - sammenheng med bringebærblad-kapsler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to siste dagene, spesielt om kveldene har jeg hatt kraftige, hyppige kynnere med ca 5-6 min mellomrom. Har også hatt stikkinger/menssmerter i nederste del av magen.

Kan dette ha sammenheng med at jeg startet med bringebærbladkapsler samme dag?

Har vært bekymret og vurdert og ringe føden..hva tror dere?

Er forresten 34+4 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bringebærblad gir gjerne kynnere, da de bidrar til å styrke livmoren til fødsel. Men de skal ikke sette igang noe fødsel. Kynnere i seg selv er helt normalt mot slutten. Er du bekymret, så ta kontakt med føden :)

Skrevet

Har hatt mye kynnere helt siden tidlig i svangerskapet, har vært sykmeldt pga det en god stund nå.

Ble bare skeptisk da det plutselig kom så regelmessig...så lurte på om det kunne ha en sammenheng med disse kapslene, eller om det bare var naturlig.

Har tatt det veldig med ro i dag nå, så får se hvordan det blir i kveld.

Takk for svar:)

Skrevet

Har tatt kapsler siden uke 35 ikke hatt en kynner jeg=))

Skrevet

Jeg begynte å kjenne modningstegn samme dag som jeg begynte ta bringebærkapsler, så jeg er hundre prosent sikker på at det er de som virker. Jeg tør ikke ta anbefalt dagsdose,tar heller bare en om morgenen og en om kvelden. Det skal jo ikke sette i gang fødselen, bare "trene" opp alt der nede til den store styrkeprøven. Kanskje du bør gjøre som meg, gå ned på doseringen?

Skrevet

Er forresten 33 + 6 i dag (tror jeg)

Skrevet

Har gjort som deg og bare tatt en om morgenen og en om kvelden, men allikevel hatt regelmessige kynnere :S

Har tatt det veldig med ro i dag da, så er spent på hvordan det blir utover kvelden...

Skrevet

Jeg har tatt bringebærbladkapsler siden uke 33 litt fra og til. Alltid følt mer ubehag og kynnere når jeg har tatt dem og nå har jeg valgt å hoppe av. Er i uke 39. Tar modningsakupunktur også så det holder for meg...

Skrevet

Hvor kjøper man disse kapselene?

Jeg trodde det het bringbærkapsler.. Og når jeg spørte om det på apoteket hadde jo ALDRI hørt noe om dette osv.. :S Hm,...

Men nå sa jeg jo også feil da.. Hehe

Fikk ikke prøvd de sist svangerskap siden jeg ikke hørte om de før etter fødselen, så vil prøve det denne gang :D

Skrevet

Du får kjøpt de på ulike helsekost-butikker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...