Gå til innhold

hei alle oktobermammaer, hvor mange er vi egentlig fra Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor bor dere og når har dere termin?

jeg bor på Hop og har termin 8.10.09, venter en gutt : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg er ikke helt bergensmamma siden jeg bor i Oslo, men jeg er jo uansett bergenser, og har termin dagen etter deg, også en gutt;)

Skrevet

jeg bor i arna og venter en gutt 2. oktober. har en gutt fra før på 18 mnd.

Skrevet

Vi har nettopp flytta til Sotra, ville ikkje bu midt i sentrum når babyen kjem :)

Vi skal ha 14. oktober

Skrevet

fra Åsane...venter nr2 den 15oktober

Skrevet

Hei bor på Nesttun og har termin 06/10. Venter ei jente.

Skrevet

*Rekker opp en hånd*

Bor i Sandviken, har termin 23. oktober,venter gutt og har en jente på snart 3 år fra før av :)

Skrevet

Jeg bor i ytre sandviken, skal antakeligvis ha en gutt, termin 27. oktober og har ingen barn fra før.

• 3 uker senere...
Skrevet

Bor på Minde og venter en gutt 27. oktober. :)

Skrevet

Minner om treff i dag på Pygmalion, Nedre Korskirkeallmenning 4, reservert bord til kl. 18.00

Kjekt om så mange som mulig av dere vil komme!

så ses vi : )

Skrevet

Hei.

Jeg bor i Salhus og venter førstemann 25 okt. Vi venter i spenning, ville ikke vite kjønnet. Kan ikke kommer på treff i dag, men håper at det blir ett nytt om ikke så lenge :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Bor i Ytre Sandviken, har termin 2.10.09, førstegangs og venter en gutt!

Skrevet

Fra Bergen, men bor i Oslo, termin 10 okt. Skal føde på Riksen. Kankje jeg møter deg nettisen?

Skrevet

Slenger meg på her igjen,- har fortsatt samme termin, men nå bor vi i drotningsvik. Kom oss inn i et nytt hus for 2 uker siden,jippi! :) Selv om det egentlig er noe herk å prøve å male og pakke ut etc med bekkenløsning og snart 6 uker igjen til termin...Kremt. Men det får gå :)

Skrevet

Er fra Bergen, men bor i Norheimsund,termin 31.oktober og skal føde en liten gutt på Haukeland!

Skrevet

Jeg har også termin 31.okotber. Venter en liten gutt, førstemann! Bor på Landås, men flytter til Åsane 15.oktober. Så da har vi ett par ting felles!

Skrevet

Hmmmm... dette innlegget skulle komme under "gleder_oss" sitt! (Åsane, 31.okt = felles ;)

Skrevet

Ja men da har vi jo mye felles da 81modell! Bortsett fra at dette er min gutt nr.2. Men du tar meg sikkert igjen en gang =)

Skrevet

Heisann.

Bor i Åsane. Venter en gutt, har termin 15 oktober. Har en jente på snart 4, to gutter på 16 og 19 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...