endelig mamma:) Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Ser at det virker som om alle har vaskingen av hus under kontroll! Jeg burde absolutt vasket leiligheten, men ryggen liker ikke de bevegelsene. Jeg har ikke noen mann som kan vaske for meg, og det er under 3 uker til termin. Merker jeg får dårlig samvittighet nå! Flere som ikke får vasket?
Lilli med småtrolla Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Jeg kan desverre ikke skylde på ryggsmerter. Her er det vel heller lite overskudd. Har ikke vert trett før i svangerskapet, men nå er jeg så trett og sløv at jeg orker ikke vaske i det hele tatt.. Noen dager er bedre enn andre, og da trør jeg pluttselig til
gm&linnea Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Jeg får ikke vasket heller pga bekken og rygg.. HAR en mann som kan vaske, men likevel blir det sjelden gjort.. Han mener han har vasket når han har støvsugd
Mamma´n til lillemor Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Her er det ofte litt på halv tolv. Han gjør litt rent, og har en mann som kan trå til. Men han er sliten av jobben selv, og jeg prøver å posjonere ut oppgaver til han så han ikke skal være utslitt til babyen kommer. Han har lovet å støvsuge i dag, så jeg håper det blir noe av.... Men hvis ikke så er det ikke verdens undergang. Vi har det nogenlunde ryddig og det er jo ikke utrolig skittent. Men gavekort på vaskehjelp hadde vært fint.....
Lilli med småtrolla Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Jeg var hos jordmor i dag. Hun presiserte at det IKKE trengte være striglet i huset til babyen kom. Babyen tålte bedre hybelkaniner og fulle skittentøyskurver enne slitne foreldre. Hun anbefalte meg å heller bruke tiden til å ta det med ro og lade opp batteriene =) Deiligt råd. Da tenkte jeg på dette innlegget
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Golvvask er mannen min sitt domene.. noko som betyr at det blir gjort når han: -synes det trengs -har overskudd til det -har tid til det Dvs temmelig skjelden.... Så eg har valget mellom å: -gjere det sjølv når EG synes det trengs (det gidd eg ikkje. Han blir berre kjempesur, og dessutan synes eg det blir heilt feil å gjere hans jobb, særlig når eg er gravid) -mase om at eg synes det er på tide (då blir han også sur) -eller berre la det vere sånn, og vente i veke etter veke på at han skal ta det til slutt. Det blir ein kombinasjon av dei to siste... som foreløpig har resultert å ganske skitne golv... Jaja. Får bruke kreftene mine på andre ting enn å irritere meg over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå