Gå til innhold

IKM i morra etter SA sist måned...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har dagen kommet igjen da!

Vet jo ikke sikkert om kroppen min er i system enda, men har tenkt til å ta en test i morra uansett. Er litt spennende og litt skummelt. Jeg føler meg gravid slik som sist, men man vet aldri. Jeg får forferdelige humørsvingninger 3-4 dager før IKM. Bare gråter og er helt forstyrret. Nå begynner brystene å bli ømme, og avføringen forandrer seg.

Håper tanta holder seg unna denne gangen, og at jeg kan ha termin 22 mars:)

Flere med IKM i morra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM idag, men kjente meg så igjen i historien din.....

Opplevde en SA for akkurat 4 uker siden (var bare 4+5), har alltid hatt 28 dagers sykluser...er derfor spendt på om IKM virkelig er idag!

Har tatt tester, men får bare i beste tilfeller opp skyggestreker etter tiden har gått ut...*blæh*

Skrevet

Uff, så leit:(

Jeg var 5+1,og selv om deter veldig tidlig så begynner man å glede seg skikkelig. Denne gangen tør jeg ikke. Ble kjemisk gravid i mai så det skjer helt klart noe i kroppen min, men er akkurat som om den lille ikke vil bli der inne.. Merklig. Kommer til å kontakte lege for en ordentlig sjekk hvis det ikke skjer noe nå i løpet av sommeren eller at jeg mister en gang til!

Vi krysser fingrene for oss begge:)

Skrevet

Uffda...noe skal man gjennomgå... :(

Ja, har ikke noe å si at man mister tidlig...man blir skuffa uansett!

Jeg for min del var i skikkelig forsvarsmodus etter en MA i mars, nesten sånn at jeg var overbevist om at det skulle gå galt den gang og...nå tror jeg at jeg ikke kommer til å bli gravid på de neste PPène, håper at jeg for en gangs skyld har en magefølelse som er på bærtur...

Masse lykke til med testingen, håper spiren sitter! :)

Skrevet

Testen var svak positiv.

Skal teste igjen om noen dager for å se om den er sterkere slik at det ikke er HCG som er igjen fra SA.

Jeg synes det er kjempevanskelig å forholde seg til alt det het. Føler det er dumt å tenke så negativt for da skjer det sikkert noe galt, og er man positivt og har en god magefølelse blir man sikkert skuffet fordi det går galt.

Sist måned sov jeg nesten ikke fra jeg fant ut at jeg var gravid til jeg mistet fordi jeg tenkte på alt mulig HELE tiden. Jeg tror trikset er å PRØVE å ikke tenke så mye og forholde seg rolig til det har gått 12 uker.

Ka du trur?

Håper magefølelsen din er på bærtur!:)

Skrevet

ÅJ, så spennende!!!! :) Krysser fingrene for at det er "nytt" hCG som testen fanget opp.. :)

Her er jeg 1 dag over IKM (i følge SA i hvertfall)....Ingen mens, men ikke noen oppløftende tester heller...tanta er nok på tur ja!

Blendahvit CB-test i morrest, den i går hadde en megasvak strek som ble sterkere etter hvert....men betegner den som negativ....det må den jo nesten ha vært når dagens test var SÅ hvit liksom! Hehe....

Uff, hadde så lyst at det skulle klaffe denne gang....

Du har nok helt rett i at vi må senke skuldrene mer, å være stresset inni seg er ikke bra....spesielt når man skal prøve bli gravid og bære frem et barn....men det er jo lettere sagt enn gjort, spesielt for oss som ikke har positive erfaringer! Vanskelig... :(

Skrevet

Nei, det er utrolig vanskelig, men kanskje deter det som skal til for at den lille skal sitte!?

Det er verdt et forsøk hvertfall:)

Jeg kjenner igjen følelsen at du vil det skal klaffe. Man blir så utrolig lei seg og det er ganske slitsomt og vondt. Man får ikke gjort noe hverken hjemme eller på jobb for man er i andre tanker hele tiden!

Hvor gammel er du?:)

Du skjønner kanskje at jeg er født i 85:)

Skrevet

Får satse på at neste PP gir resultater....meen klamrer meg enda til håpet om at jeg kan ha hatt en senere EL, tanta er hvertfall ikke kommet enda! ;)

Går med truseinnlegg, litt kjipt om jeg skulle begynne å blø på jobb i kveld.,...går i hvite arbeidsklær, såe....hehe.....

Har de siste 2 ukene hatt MASSE hvit utflod, lotion og tidvis klumpete....hva nå enn det skulle bety?

Jeg er -84 modell, så vi er jo på samme alder, koselig det! :)

Hvor bor du?

Skrevet

Spennende, spennende!! Håper neste strek er mye sterkere om noen dager og at du er gravid igjen:)

Skal krysse fingrene skikkelig hardt jeg!!

Skrevet

Krysser også firen for deg og håper virkelig spiren sitter der:)))

Nattaklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...