morsomjente Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 heia...lurer på en ting Dere som har hatt prematur som har vært kolikk når har det vist seg??hvor lang tid etter hjemreise har det kommet?? Har nemlig en datter som ble født 33+1 å idag er hun snart 38 uker å er så utrolig snill (mitt første barn var også sånn bare sov å spiste) ...litt vanskelig for meg å tro at jeg skal få to snille barn på en måte !! Jeg spurte jordmor (som jobber med prematur) hun sa at jeg ville nok har merket det allerede hvis dette hadde vært kolikk barn!! Hadde bare lyst å høre hvilken erfaringer dere har??
lille sprelle Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 vi hadde kolikken i forhold til dersom hun hadde vært født ved normaltermin. mao en drøy mnd for "sent". tviler på at kolikken kommer etter 38 uker, men vet jo ikke....
Blanco Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jenta her ble født uke 32+4 og fikk kolikktendenser etter 2 mnd. Varte i 2-3 mnd.
Noah 08. Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Har en gutt født i uke 30+4 han fikk kolikk tendenser da han var ca 10 uker..altså ca ved forventa termin. Varte i 2-3 mnd. her å.
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Hei! Min sønn fikk kolikk allerede på sykehuset.. Han var fødd i uke 34 om eg ikke husker feil. Han var vel 4 dager når det begynte.. men de ville ikke si noe sikkert før han 1 mnd.. hadde han det fremdeles var det kolikk... så du hadde nok merket det med engang eller hvertfall til nå! Datteren min gikk eg overtid med, og hun fikk ikke kolikk før hun var 14 dager gammel.. eller var da eg merket det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå