Gå til innhold

...enda svakere test i dag........!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kombinert med litt vondter og enda mere blod.....Så nå gidde eg ikkje teste mere på ei stund.

Begynne jo å tro eg e smågal her og ser streker i hytt å pine! Haha!

Men..som eg har sagt. En kan ikkje få utslag på en gr-test uten å ha hatt eggløsning :) Så nå kan eg slappe av litt i den viten om at kroppen min faktisk kan! Og den lettelsen der e heilt ubeskrivelig...!!!!

Bittelitt trist...men ikkje så mye.. Kroppen min virke!! Den gjør endelig som den fekk beskjed om :P

Neste ikm blir då 17. august...ca. Så då e det bare te å prøve å slappe av så vett eg kroppen fikse resten! Håpe på at gubben bli permittert etter ferien da...så han ENDELIG får litt tid hjemma!

:D :D :D :D :D p.s.....i dag ska me kjøpe ringer :D :D :D :D :D

Så blir det vel litt feiring seinere..får drikke eplesaft te rekene for sikkerhetsskyld. E jo ikkje noe å skryte av desse mensenene mine :-| Så better safe than sorry!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff føler med deg...Jeg fikk ett lite håp og en ultra svak strek i går morges

Tok en ny full av håp i dag,men kom ingenting:(

Men jeg blør ikke enda,bare litt brun utflod ved dobesøk

Men jeg er enda 5 dager føre ikm....

Når har du ikm??

Trøsteklem

Skrevet

Vet ikkje når egentlig ikm va...rundt desse dager.. fekk plutselig eggløsning på cd 34-36 eller noe sånn..!!!! Og mensen kom på dag 47. Va nok sikkert en såkalt kjemisk graviditet eg va borti....men blei da i det minste befrukta!! :D

Må ikkje gi opp heilt fordet om testen va negativ. Når det e så tidlig så e det litt varierende ka tester som slår ut...! Kan fremdeles ende opp med ein positive ein!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...