tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 lenge siden jeg tok den første, så jeg husker ikke hva som er hva,men har da fått to rosa streker. tror at om den hadde vært negativ, så hadde det bare vært en strek. noen som har lignede billigtester?
3smaa Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har brukt billigtester. For at de skal være positive så må det være to streker, hvis den er negativ så skal den vise kun en strek. Jeg tror at det er slik på alle de testene
Musemor med tre søte små Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Finner bruksanvisning på http://www.billige-tester.no/information.php?info_id=14
frk.utålmodig Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 hei tyren har ikke tatt noen av de testene, men det høres da ut som om det må bety gravid.... fins vel ingen tester med mere enn to streker tror jeg .... så da må en vel kansje si gratulerer da
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2009 ja jeg tror nok det er to streker som er positivt tenkte kanskje det kunne være en strek og et kryss, men har sett litt på nettet he he virkelig ikke meningen å bli gravid nå da, men er ikke det typisk. når man virkelig prøver alt så funker det 'ikke'... gikk på minipille men kom aldri så langt at jeg henta ut ny runde og vips...ikke har vi hatt mye sex her heller...meget labert på både den ene og andre leia her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå