Simarier Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Jeg vasker alt av klær og tekstiler til babyen, men lurer på om sengekanten bør vaskes også (ny fra Stokke). Jeg heller til å gjøre det, men litt redd for at det skal gå utover stivheten i den? Noen som har noen tanker om dette?
Veslemus Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har nettopp vasket vår sengekant til vugge. Like fin etter vask på 40 grader. Her er det lapp med vaskeanvisning. Liker å ha alt som skal nær barnet rent, jeg..
Tyren78-09+12 Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 oj, den har jeg faktisk glemt. Og jeg har fått/fått låne den av ei venninne..da bør jeg vel kanskje vaske den da. Håper det står vaskeanvisning på..og at jeg ikke ødelegger den
bless4 Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Tenkte på det samme, men har funnet ut at det holder å lufte den godt.
Simarier Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2009 Det gjør jeg og :-) Jeg tror jeg da bare følger vaskeanvisning (har ikke sjekket den ennå) og tar sjansen på at det går bra.
koala Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Vask alt som er nytt! Inneholder store mengder formaldehyd (det som gjør tingene stive og "pene") som er allergi og kreftfremkallende...
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Jeg vasket vår på hurtigvask på 30 grader..tenker det holder..
erteposen + 4 Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Jeg vasker for hånd eller på 40 grader om det står på. Går kjempe fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå