Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hei, jeg har avslutta pergo for leeenge siden, begynnelsen av juni tok blodprøve på CD 23 - negativ, altså ingen EL.. Men noen dager senere, kom det noe som lignet El slim... og nå da, kanskje 10 dager siden el slim, tok jeg en test, syns jeg skimta en strek, men tenkte ikke noe videre over det.. nå derimot, en time senere, er det er tydelig men svaak strek der,,,, Er sinnsykt trøtt/utslitt om dagene og mensen smerter samt veldig strekk il ivmoren på en måte Noen som har opplevd det samme, som faktisk var gravid ?
atsjo Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Godt mulig du har hatt el etter blodprøvene da. Jeg også fikk negative resultater på blodprøvene, men dagen etterpå begynte el slimet. Og jeg vet det var el slim for har ikke opplevd det siden før jeg fikk lillegutt i 07. Har ikke hatt mensen siden da heller, men gjett hvem som fikk mensen. Må jo hatt el da. Nå er jeg på ny kur og på dag22 men fortsatt ingen el. Ser litt håp når jeg leser om andre som har fått el sent på pergo=) Jeg ville tatt en ny test i morgen med morgenurin. Håper for deg at du er gravid, virker jo litt lovende:)
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Åååå, så spendende. Hadde tatt en ny test i morgen, eller over i morgen i morgen urin. Håper virkelig du er gravid. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå