Hege72 Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hei! Hege 31.10.72 Tore 17.12.76 Hadde vært fint å kunne vite hvorfor.... På forhånd tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 anbefaler å få en skikkelig undersøkelse. Jeg vet at balder klinikken er veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 ser ut som om du kan ha tette eggledere...
Hege72 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2009 Hei! For tre og et halvt år siden hadde jeg exu, graviditet utenfor livmor. Gikk mange uker med sterke blødninger. Legen ville ikke foreta ultralyd, mente jeg hadde hatt en abort og kroppen ville ordne opp selv. Jeg ga meg ikke og p.g.a symptomer ble jeg sendt til et annet sykehus. Ble foretatt utskrapning og begge eggledere var betente. Den ene ble fjernet og legen ville at den andre skulle få en sjanse. Jeg har en mistanke om at den er tett. Jeg har vært gjennom en ivf som ble avbrudt og to icsi som endte i negativ test. Selv om jeg skal ha tett eggleder, har det jo ikke noe å si med prøverør. Kan det være noe annet som er feil, tror du? Hvorfor vil ikke det befruktede egget feste seg og utvikle seg normalt. Kanskje det ikke er meningen at jeg skal ha en baby til.... Takk for at du tok deg tid til å se på meg og jeg hadde vært glad hvis du kunne se en gang til om det er et eller flere problem til. Utrolig bra treff med at du mente at det var tette eggledere! Jeg hadde håpet at jeg ikke har det, at jeg kan bli gravid på vanlig måte..... Hjertlig takk for hjelpen!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 hm... ser kun tette eggledere... men tenker kanskje fotsoneterapi/ akupunktur kan hjelpe deg til å få orden på problemet...
Hege72 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har tatt begge deler flere ganger. Tar mye vitaminer og mineraler, Wild Yam, babyklister, sykmeldt meg fra jobb, og nå skal jeg begynne med "kanonkuren" fra Danmark. Om noen få dager skal jeg få englehealing. Blir spennende å høre hva mine engler sier. Tenkte å spørre dem også om råd. Det er veldig snilt av deg å bruke tid på meg, ser stor pris på det! Men en siste ting, skal ikke "plage" deg mere. Kan du se om det kommer en baby og eventuelt når? Tusen tusen takk!
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #11 Skrevet 13. juli 2009 Heia.. Har du prøvd akupunktur??Tror det kan hjelpe deg veldig mye,,Ser ut som du har tette eggeledere??Har du hatt mye smerter/uehag med underlivet før tro?+F eks eggleder betenelse osv,noe som er meget smertefult.Ser masse smerte/frustasjon rundt deg,på akkurat det feltet.---Du har et veldig sterkt ønske om å få en baby.... Jeg fikk ikke opp baby på deg akkaurat nå..Men kan gjerne se på deg om 1 uke eller noe sånt... Vanncyste(ikke farlig)kan også ligge foran å blokkere..Sjekk også dette,på ultralyd... Lykke til
Hege72 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. juli 2009 Hei, hei Tussimor!! Takk for svar! Har du sett at jeg har sendt deg mail?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå