mirakel-ønskes Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Får jeg positiv test over helgen eller kommer det nok ett slag i trynet og dumme frøken RØD:((( FØDT 240972
*Idae123 Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 kan du ikke bare ta en test i mårra tidlig da, så er du ferdig med det???
mirakel-ønskes Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2009 Jeg tok en test i går med svak strek tok en ny i dag og ingen strek;/
*Idae123 Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 du må ta å teste deg med morgen urin... tid var det du skulle ha uka di igjen??
mirakel-ønskes Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2009 testet både i dag og i går med morgenurin... Jeg er litt usikker men mellom 15-17 juli tidlig med test men det var en strek i går... og tidlig å få tr nå også!!
*Idae123 Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 ja, men du får nok da bare smøre deg med tålmodig het, åsså vil jeg da råde deg til å ikke gå noe mer inn hit, for det virker som om du er ganske desperat etter å bli gravid, og da utvikler det seg til stress og da blir man ikke gravid, av en merkelig grunn, det skjer når du minst aner det... så finn på noe annet enn å være på datan, og prøv å slapp av, hver gang du tenker på barn, baby, graviditet, fødsel, så tenk på tallet en og repiter inni deg, en en en en en en en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå