totenjenta Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hei Har vært på ul i dag. De fant ingen hjertelyd på fosteret. Var i uke 10 nå. Jeg er så fryktelig lei meg for jeg har hatt det så fint i svangerskapet og trodde det skulle gå bra denne gangen. Hadde en SA i mars i år. Trodde faktisk at det skulle gå bra denne gangen.. Jeg blir 42 år i september og har alltid blitt lett gravid. Derfor er jeg så fryktelig lei meg. Hadde gledet meg sånn. . Kan man virkelig stole helt på ul så tidlig? Kan noen svare meg på det? Skal på utskraping i morgen, men kommer til å be om en ul til først. For sikkerhets skyld.. Håper at det er noen som kan svare... Jeg er helt desperat!!! Legen så ikke at hjertet slo sa han. Da hadde det blitt en blå farge. Han så heller ikke at fosteret leet på seg. Men gjør de det så tidlig da? Venter
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Hjertet ser man helt tydelig på u.l. fra ca uke 7... D ser du også... som en "pulserende" masse.. og joda i uke 10 er d mye liv. Har vært på u.l. i uke 10 med 3 unger, og det ser ut som små babyer Ifjor derimot fikk jeg brunlig utflod i uke 10; dro på u.l.; MA, dødt fra ca uke 6. I etterpåklokskapen burde jeg skjønne d, hadde egentlig ingen symptomer. Annet enn veldig hodepine og utrolig dårlig mage (som jeg har rett før/i begynnelsen av mensen), så kroppen hadde prøvd å abortere i en mnd nesten.. Var knust !! ( De tar nok en ny u.l. før utskraping uansett.. Hvorfor utskraping?? Jeg fikk 3 valg; 1. vente på at naturen ordnet opp - uaktuelt for meg !! 2. utskrapning - hardt for kroppen og et medisinsk inngrep 3. stikkpiller - fungerte veldig bra Forferdelig trist, men fysisk helt fint. Lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå