Mata Hari Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 TR kom styrtende idag..Fra nå av skal jeg ikke skryte på meg noen bolle i ovnen før jeg har en råsterkt positiv test i hånda!! Det har jeg bestemt meg for noen ganger tidligere også, men fra nå av skal jeg holde det
atsjo Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Så kjedelig da.. ja disse innbilte graviditetssymptomene er ikke noe særlig:( Jeg tar tempen hver morgen og det er genialt for å ikke få forhåpninger=)
iris76 Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Jeg synes det er helt greit jeg Mata hari:-) Vi må jo få lov til å håpe. Også blir vi de beste symptomjegerne som tilslutt får oss til å tro at vi faktisk ER gravide. Vi er ganske like alle sammen, så no problem. Bedre å være positiv enn pessimist... (som jeg er noen ganger) Men uansett: kjiiipt at TR kom på besøk. Venter henne neste uke. Og hun er IKKE velkommen!! Lykke til i neste pp. XXXX ;-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Æsj det var dumt:/ Men det er liksom lov og håpe frem til man står der med svaret da, jeg er slik at jeg blir litt pirret av de dagen jeg går og venter, men blir jo elvsagt skuffet. Men synes tiden fra TR til EL går så fort, og da kan man bedrive tiden med litt testing igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå